Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg stemte noget helt andet, for hvorfor kun 1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver:Kan du mærke om den er ensom??...ligenu tror jeg min har det meget godt i min mave
Rkb25 skriver: Den var lidt ensom i starten, men så skyndte jeg mig at spise et halvt kilo gulerødder også - så nu er der slet ikke plads til dens kammerat....
Den var lidt ensom i starten, men så skyndte jeg mig at spise et halvt kilo gulerødder også - så nu er der slet ikke plads til dens kammerat....
Zafir skriver: Engang havde jeg glemt en pakke en sommerdag i min babe-mobil... Så var den helt smeltet ned i de dersens fordybninger i pakken (den med 4 stk). Så puttede jeg dem i fryseren også blev de HELT flade... Også spiste jeg dem. Nøøøøøj!!! det smagte TOTALT godt. Men ikke en helt almindelig skildpadde der ikke har været smeltet nej...
Engang havde jeg glemt en pakke en sommerdag i min babe-mobil... Så var den helt smeltet ned i de dersens fordybninger i pakken (den med 4 stk). Så puttede jeg dem i fryseren også blev de HELT flade... Også spiste jeg dem. Nøøøøøj!!! det smagte TOTALT godt. Men ikke en helt almindelig skildpadde der ikke har været smeltet nej...
Jeg elsker dem frosne Og min kæreste kan ikke li dem frosne, så dem har jeg for mig selv
Zafir skriver: Ingen øjne næse og mund... Men den har heller ikke en røv-rille. Nærmere som man gjorde med hagen da man var en lille pige. Om man fik en pige og en dreng. Og hvis man tager det sådan, så skulle det være en diller den har i hver ende... Det er da endnu mere underligt end 2 røve...
Ingen øjne næse og mund... Men den har heller ikke en røv-rille. Nærmere som man gjorde med hagen da man var en lille pige. Om man fik en pige og en dreng. Og hvis man tager det sådan, så skulle det være en diller den har i hver ende... Det er da endnu mere underligt end 2 røve...
man kan ikke se en skildpaddes revner Men man kan godt se deres bitte små haler
Altså, to røve
Zafir skriver: (naturligvis ikke af kedsomhed...)
(naturligvis ikke af kedsomhed...)
Jeg går ud fra, at den er af chokolade?
Hvis ja, så ja!
JADA... - det er jo fredag, ikk
"noget helt tredje...."
Du skal da ikke nøjes med at spise én...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128