Meget vigtig afstemning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

Det ene er altså et hoved. En skildpadde har ikke to røve!!!

KIG grundigt på din skildpadde inden du æder den (så varer den længere, og nak og æd får en helt ny mening ) Kig i  begge ender, of fortæl mig den ene ende har øjne og mund?????

vel, ergo er det to røve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Zafir

TWT skriver:

Min første tanke "Adddd det gør hun bare ike. Man kan ikke spise en skildpadde! Det simpelthen for klamt" - prikker til man og fortæller at en fra baby.dk vil spise en vaske ægte skildpadde! - hankommer med dette udtryk !??

Jeg læste hvad andre svarede og tænkte så "aaargh vidste da godt hun mente en chokolade skildpadde"

Nu til svaret på dit spørgsmål hvis du er på kur, og dutager kuren alvorligt, så spiser du ikke en skildpadde... Synes du skal bruge dine kalorier på noget du nyder i længere tid - enskildpadde er lynhurtig væk, og derfor fortryder du sikkert bagefter at du tog 1/2 kg på, pga den bare min mening

Jeg er ikke på kur, men 'tænker over' hvad jeg spiser, lidt mere end jeg plejer at gøre, fordi jeg er på antidepressiv medicin og det sætter sig lidt mere... End det ellers ville gøre

Men kur - nej det er jeg ikke. også derfor det er et dilemma...

Og måske skulle jeg have skrevet CHOKOskildpadde... Mmm... Gad vide om dyreværnet banker på om lidt eller hvad?!

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

KIG grundigt på din skildpadde inden du æder den (så varer den længere, og nak og æd får en helt ny mening ) Kig i  begge ender, of fortæl mig den ene ende har øjne og mund?????

vel, ergo er det to røve

Idun er faldet i søvn... Jeg henter den nu og UNDERSØGER den inden jeg nakker og æder den hehe.

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Jeg bøjer mig naturligvis for flertallet og æder en skildpadde

Henter den NU!!! (og laver et videnskabeligt forsøg og undersøger hvorvidt den har hoved og røv eller to røve...)

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Enirt skriver:

Kære kusine

Spis en for mig også, så prøver jeg at holde den slanke linje imens.

Tror jeg har en figen stang eller noget

Adddd... figenstang.. hehe... Så hellere en gulerod

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

vel, ergo er det to røve

Ingen øjne næse og mund... Men den har heller ikke en røv-rille. Nærmere som man gjorde med hagen da man var en lille pige. Om man fik en pige og en dreng. Og hvis man tager det sådan, så skulle det være en diller den har i hver ende...

Det er da endnu mere underligt end 2 røve...

Anmeld

12. januar 2012

Janni.

Har du smagt dem når de er frosne? Muuums siger jeg bare 

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Janni. skriver:

Har du smagt dem når de er frosne? Muuums siger jeg bare 

Engang havde jeg glemt en pakke en sommerdag i min babe-mobil... Så var den helt smeltet ned i de dersens fordybninger i pakken (den med 4 stk). Så puttede jeg dem i fryseren også blev de HELT flade... Også spiste jeg dem.

Nøøøøøj!!! det smagte TOTALT godt. Men ikke en helt almindelig skildpadde der ikke har været smeltet nej...

Anmeld

12. januar 2012

Rkb25

Jeg har spist en - det vil sige at mit forbrug er halveret siden igår, hvor jeg spiste 2....

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Rkb25 skriver:

Jeg har spist en - det vil sige at mit forbrug er halveret siden igår, hvor jeg spiste 2....

Kan du mærke om den er ensom??...

ligenu tror jeg min har det meget godt i min mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.