Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes du skal spise 2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Husk altid ordsproget; chokolade er godt, chokolade er sundt. Chokolade bør spises året rundt. Der har du dit svar
Husk altid ordsproget; chokolade er godt, chokolade er sundt. Chokolade bør spises året rundt. Der har du dit svar
Haha, det er lige blevet mit nye motto!
bulderfiz skriver: Synes du skal spise 2
Zafir skriver: Bliver de ensomme i maven, hvis man kun spiser én?
Bliver de ensomme i maven, hvis man kun spiser én?
Ja det tror jeg, ville i hvert fald aldrig selv risikere at gøre en skildpadde ensom! :b
JulieE skriver: Enkelt sker der jo ikke noget ved Og skulle den fede, er dte først imorgen
Enkelt sker der jo ikke noget ved Og skulle den fede, er dte først imorgen
Og der er vi ikke hjemme alligevel
Zafir skriver: (naturligvis ikke af kedsomhed...)
(naturligvis ikke af kedsomhed...)
Min første tanke "Adddd det gør hun bare ike. Man kan ikke spise en skildpadde! Det simpelthen for klamt" - prikker til man og fortæller at en fra baby.dk vil spise en vaske ægte skildpadde! - hankommer med dette udtryk !??
Jeg læste hvad andre svarede og tænkte så "aaargh vidste da godt hun mente en chokolade skildpadde"
Nu til svaret på dit spørgsmål hvis du er på kur, og dutager kuren alvorligt, så spiser du ikke en skildpadde... Synes du skal bruge dine kalorier på noget du nyder i længere tid - enskildpadde er lynhurtig væk, og derfor fortryder du sikkert bagefter at du tog 1/2 kg på, pga den bare min mening
MortilCilas skriver: Og der er vi ikke hjemme alligevel
Præcis!!!!!
Zafir skriver: Enig, bortset fra at det altså ER et hovede det ene
Enig, bortset fra at det altså ER et hovede det ene
Hihi, er ligeglad egentlig... DELESEN! Thihihi.. Er helt tosset med skildpadder... Savle...
bulderfiz skriver: Ja det tror jeg, ville i hvert fald aldrig selv risikere at gøre en skildpadde ensom! :b
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128