1. års prøven - pædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

samantha1986

AndreasMor2011 skriver:

Du må jo spørge hvis der er noget du vil vide.. blev uddannet for 3 år siden..

De 15 min hvad bruges de helt præcist til? Er det til at de kan stille spørgsmål, eller kan jeg på en måde råde over dem ved at tage fat i et emne i opgaven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

AndreasMor84

samantha1986 skriver:

De 15 min hvad bruges de helt præcist til? Er det til at de kan stille spørgsmål, eller kan jeg på en måde råde over dem ved at tage fat i et emne i opgaven?

Ja som regel foregår det således, at du selv starter med et oplæg som er relevant for din opgave. det kan være en uddybning af noget du har skrevet, en ny teoretiker der er relevant for emnet eller lign. Herefter stiller de spørgsmål - både til din opgave og dit oplæg osv.
Meget simpelt

Pøj pøj

Anmeld

12. januar 2012

samantha1986

AndreasMor2011 skriver:

Ja som regel foregår det således, at du selv starter med et oplæg som er relevant for din opgave. det kan være en uddybning af noget du har skrevet, en ny teoretiker der er relevant for emnet eller lign. Herefter stiller de spørgsmål - både til din opgave og dit oplæg osv.
Meget simpelt

Pøj pøj

Okay tusinde tak. Så er jeg vist endelig helt med på hvordan det foregår :-)

Anmeld

12. januar 2012

AndreasMor84

samantha1986 skriver:

Okay tusinde tak. Så er jeg vist endelig helt med på hvordan det foregår :-)

Og husk at du gerne må have overheads osv. med til dit oplæg, bare ikke noter du står med i hånden

Anmeld

12. januar 2012

samantha1986

AndreasMor2011 skriver:

Og husk at du gerne må have overheads osv. med til dit oplæg, bare ikke noter du står med i hånden

Okay jeg havde overvejet at lave en planche men kom lidt fra det, fordi en fra min klasse sagde at det måtte man ikke have med.

Anmeld

12. januar 2012

AndreasMor84

samantha1986 skriver:

Okay jeg havde overvejet at lave en planche men kom lidt fra det, fordi en fra min klasse sagde at det måtte man ikke have med.

Selvfølgelig må du det.. du må bare ikke stå med et papir i hånden med det du skal sige... i så fald er dét da blevet lavet om!!
Du skal jo have noget at snakke ud fra..

Anmeld

12. januar 2012

samantha1986

AndreasMor2011 skriver:

Selvfølgelig må du det.. du må bare ikke stå med et papir i hånden med det du skal sige... i så fald er dét da blevet lavet om!!
Du skal jo have noget at snakke ud fra..

Ja det er jo det. man er jo i forvejen nervøs og hvis man så ikke har lidt man kan holde sig til så er det jo svært.

Anmeld

12. januar 2012

AndreasMor84

samantha1986 skriver:

Ja det er jo det. man er jo i forvejen nervøs og hvis man så ikke har lidt man kan holde sig til så er det jo svært.

hvis ik du må skal det stå i studieordningen under prøven

Anmeld

12. januar 2012

samantha1986

AndreasMor2011 skriver:

hvis ik du må skal det stå i studieordningen under prøven

Det synes jeg ikke at der står noget om.

Anmeld

12. januar 2012

AndreasMor84

samantha1986 skriver:

Det synes jeg ikke at der står noget om.

netop så vær du bare kreativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.