Er der nogen af jer der kan hjælpe mig, for er lidt på bar bund.
Skal tirsdag op til 1. årsprøven. Og det ser således ud, 5 min, 15 min og 10 min hvor censor og lærer skal snakke selv. Hvad skal der foregå de de resterende 20 min.
Har forstået så meget at de 5 min skal jeg snakke om noget der er relevant for opgaven, men ikke selve opgaven og de 15 min er til at lære og censor må stille spørgsmål. Jeg skal lave en disposition eller hvad det hedder om forløbet til eksamen. Men synes det er lidt svært, for jeg kan jo ikke styre hvordan de 15 min foregår. Og har fået at vide at man ikke må have stikord med.
Nogen af jer som har været oppe og som kan fortælle mig nøjagtigt hvordan det foregår og hvad man må have med.
Jeg kan ikke tale for pædagog 1. årsprøven da jeg er socialrådgiverstuderende. 
Men er i ikke blevet introduceret til hvad i skal?
Vi skal følende: 3-5 - holde et oplæg, noget nyt der ikke indgår i opgaven (ligesom dig)
15 min: komme med max 3 diskussionspunkter hvor man oftes når ca. 2. Her siger man så lige lidt om punkt nummer 1 og så er det ellers en "diskussion" hvor eksamniator og censor stiller spørgsmål..
Et punkt kan bl.a. være noget fra ens opgave man gerne vil uddybe, eller hvis man har lagt op til diskussion i ens opgave, eller en diskussion om dillemmaer i arbejde etc. 
5-10 min: votering
Du skal i dispostionen skrive hvad det er du vil under eksamen..
Altså holde et oplæg om: Hvad de faglige rammer har af betydning for pædagoens arbejde.
2......
3.....
4....
Alt afhængig af hvad du skal..
Jeg tvivler altså lidt på censor og eksamnator bare skal stille spørgsmål i part to, de skal jo stille spørgsmål til noget. et emne du vil tage op.
Måske det er lidt for forvirrende det jeg har skrevet...
Anmeld