ensom :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

sbs78

Hej

Uuu hvor jeg kender den følelse du går med. Vi er for snart et år siden flyttet fra Kolding til ribe. Og hvor er det bare kedeligt når man ikke kender nogen. Jeg har også følt mig meget ensom. Savner virkelig de mennesker som jeg plejer at have omkring mig. Jeg har nu valgt at starte til sådan noget body step bare for at komme ud og møde nogle nye mennesker. Er der ikke noget gym eller sådan noget i dit område du kunne starte til??

Sender dig et kampe kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

MyLove E

sbs78 skriver:

Hej

Uuu hvor jeg kender den følelse du går med. Vi er for snart et år siden flyttet fra Kolding til ribe. Og hvor er det bare kedeligt når man ikke kender nogen. Jeg har også følt mig meget ensom. Savner virkelig de mennesker som jeg plejer at have omkring mig. Jeg har nu valgt at starte til sådan noget body step bare for at komme ud og møde nogle nye mennesker. Er der ikke noget gym eller sådan noget i dit område du kunne starte til??

Sender dig et kampe kram

Jeg startede til zumba i mandags, jeg er så den eneste under 60. Men jeg melder mig til noget andet også tror jeg.

Anmeld

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
4xGreve skriver:

Det gør de nemlig... Puha hvad laver du dog i lille mørke langå?

Det er mange år siden, jeg har været der, men jeg havde en bekendt, der boede i byen. Husker den heller ikke som særlig stor (og det er sammenlignet med Hadsten ).

Anmeld

12. januar 2012

4xGreve

PT skriver:

Det er mange år siden, jeg har været der, men jeg havde en bekendt, der boede i byen. Husker den heller ikke som særlig stor (og det er sammenlignet med Hadsten ).

Hehe ja hadsten er noget større end langå...

Anmeld

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
4xGreve skriver:

Hehe ja hadsten er noget større end langå...

Så kan man så spørge, hvad du dog laver i lille Langå

Anmeld

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Tauf skriver:

Jeg startede til zumba i mandags, jeg er så den eneste under 60. Men jeg melder mig til noget andet også tror jeg.

Det lyder da ikke særlig fedt. Håber, du også kan finde nogle jævnaldrende i byen

Anmeld

12. januar 2012

Christina.78

til dig..du kan altid skrive til mig selvom vi ikke bor tæt på hinanden

Anmeld

12. januar 2012

Christina.78

sbs78 skriver:

Hej

Sender dig et kampe kram

så kan du lærer mig bedre at kende..bor jo ikke så langt væk 

Anmeld

12. januar 2012

4xGreve

PT skriver:

Så kan man så spørge, hvad du dog laver i lille Langå

Åh det er en lang historie, hvis det er kan vi udveksle nummer? 

Anmeld

18. januar 2012

Rikkeas

Tauf skriver:

Mange tak :-) Jeg bor lidt uden for Skive .. Hvor bor du?

Ouh :-( Jeg bor i Odense..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.