ensom :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
39 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

MyLove E

Jeg føler mig så alene. Savner nogen at snakker/skrive med. Både når det har været en god dag eller en virkelig lortet dag.
Vi bor i en lille bitte by og de eneste jeg "kender" er alle pensionister. Jeg har min mødregruppe og der er også en af dem jeg snakker skrive en del med. Men føler mig stadig så alene.

Min mand og jeg er ret langt fra hinanden for tiden, vi sover ikke så godt om natten, da den bette altid vågner flere gange om natten. Så vi er begge meget trætte så når han kommer i seng om aften sidder vi bare og ser film eller går i seng. Vi har ingen overskud til hinanden. Savner ham så meget.

Min barsel slutter her 1.februar og jeg har ingen arbejde at komme tilbage til, har lige fået afslag på min drømme elevplads. Og alle andre sted jeg har snakket med har sagt nej til elever. Så ved ikke rigtigt hvad jeg skal.
Puha nu blev det langt, ved ikke rigtig hvad jeg vil med det ud over at komme af med hele.
Tak fordi du læste med.

Knus den ensomme Tanja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

SS82

Vil ikke gå her fra uden at sende et  kender godt det med at man har brug for nogle at snakke med.

Anmeld

12. januar 2012

Plysbjørnen

Ih hvor jeg dog føler med dig... Kender dit problem fuldt ud, og ville hjælpe hvis jeg kunne. Du skal i hvert fald have et kram med på vejen.

Anmeld

12. januar 2012

MyLittleBaby

Tauf skriver:

Jeg føler mig så alene. Savner nogen at snakker/skrive med. Både når det har været en god dag eller en virkelig lortet dag.
Vi bor i en lille bitte by og de eneste jeg "kender" er alle pensionister. Jeg har min mødregruppe og der er også en af dem jeg snakker skrive en del med. Men føler mig stadig så alene.

Min mand og jeg er ret langt fra hinanden for tiden, vi sover ikke så godt om natten, da den bette altid vågner flere gange om natten. Så vi er begge meget trætte så når han kommer i seng om aften sidder vi bare og ser film eller går i seng. Vi har ingen overskud til hinanden. Savner ham så meget.

Min barsel slutter her 1.februar og jeg har ingen arbejde at komme tilbage til, har lige fået afslag på min drømme elevplads. Og alle andre sted jeg har snakket med har sagt nej til elever. Så ved ikke rigtigt hvad jeg skal.
Puha nu blev det langt, ved ikke rigtig hvad jeg vil med det ud over at komme af med hele.
Tak fordi du læste med.

Knus den ensomme Tanja.

Du får også lige et kram herfra 

Du kan ihvertfald altid skrive til mig, hvis det skulle gå helt galt 

Anmeld

12. januar 2012

MyLove E

Slott skriver:

Vil ikke gå her fra uden at sende et  kender godt det med at man har brug for nogle at snakke med.

Tak

Anmeld

12. januar 2012

MyLove E

Aniteb skriver:

Ih hvor jeg dog føler med dig... Kender dit problem fuldt ud, og ville hjælpe hvis jeg kunne. Du skal i hvert fald have et kram med på vejen.

Mange tak

Anmeld

12. januar 2012

MyLove E

Thalita skriver:

Du får også lige et kram herfra 

Du kan ihvertfald altid skrive til mig, hvis det skulle gå helt galt 

Mange tak kunne meget godt være jeg vil gøre brug af

Anmeld

12. januar 2012

MyLittleBaby

Tauf skriver:

Mange tak kunne meget godt være jeg vil gøre brug af

Det skal du være så velkommen til 

Jeg synes det er dejligt at være social herinde 

Anmeld

12. januar 2012

l.kjoeller

du får lige en stor kram

Anmeld

12. januar 2012

MyLove E

Thalita skriver:

Det skal du være så velkommen til 

Jeg synes det er dejligt at være social herinde 

Ja det er det også. Og når jeg har det som jeg har det fortiden kan jeg faktisk bedst snakke med folk jeg ikke kender. Skriver lige senere vil lige sove lidt mens den bette også sover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.