ensom :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

4xGreve

Tauf skriver:

Jeg føler mig så alene. Savner nogen at snakker/skrive med. Både når det har været en god dag eller en virkelig lortet dag.
Vi bor i en lille bitte by og de eneste jeg "kender" er alle pensionister. Jeg har min mødregruppe og der er også en af dem jeg snakker skrive en del med. Men føler mig stadig så alene.

Min mand og jeg er ret langt fra hinanden for tiden, vi sover ikke så godt om natten, da den bette altid vågner flere gange om natten. Så vi er begge meget trætte så når han kommer i seng om aften sidder vi bare og ser film eller går i seng. Vi har ingen overskud til hinanden. Savner ham så meget.

Min barsel slutter her 1.februar og jeg har ingen arbejde at komme tilbage til, har lige fået afslag på min drømme elevplads. Og alle andre sted jeg har snakket med har sagt nej til elever. Så ved ikke rigtigt hvad jeg skal.
Puha nu blev det langt, ved ikke rigtig hvad jeg vil med det ud over at komme af med hele.
Tak fordi du læste med.

Knus den ensomme Tanja.

Ihh hvor jeg dog kender det, har det ca. På samme måde dog ikke den del med manden...

Du får lige et kæmpe  Herfra...

Du er altidvelkommen til at skrive...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

kirsti

kender det alt for godt!! Du er velkommen til at skrive en pb hvis du har lyst eller få mit nr og smide en sms ind i mellem

Anmeld

12. januar 2012

lio

12. januar 2012

bobbles

hvor bor du henne af da?

Anmeld

12. januar 2012

MyLittleBaby

Tauf skriver:

Ja det er det også. Og når jeg har det som jeg har det fortiden kan jeg faktisk bedst snakke med folk jeg ikke kender. Skriver lige senere vil lige sove lidt mens den bette også sover.

Så er det jo godt vi er herinde 

Det er bare iorden, jeg vil også smutte til møde med kommunen nu her.

Anmeld

12. januar 2012

MyLove E

Frøken Christiansen skriver:

hvor bor du henne af da?

Omkring skive.

Anmeld

12. januar 2012

MariaJ

Knus til dig . Jeg kender godt følelsen og synes det er modigt at du siger det højt. Det kan være svært at tage initiativ til at lære nye mennesker at kende, når man har nok at gøre med et lille barn, og der går jo altid noget tid før man kender folk rigtigt. Måske er der nogen herindefra, der bor i nærheden af dig, som har lyst til mødes?

Anmeld

12. januar 2012

MyLove E

MariaJ skriver:

Knus til dig . Jeg kender godt følelsen og synes det er modigt at du siger det højt. Det kan være svært at tage initiativ til at lære nye mennesker at kende, når man har nok at gøre med et lille barn, og der går jo altid noget tid før man kender folk rigtigt. Måske er der nogen herindefra, der bor i nærheden af dig, som har lyst til mødes?

Tak. Ved ikke om jeg er modig, bare ked og træt af det hele. Men du har ret det kunne være der boede nogen i nærheden. Jeg bor tæt på Skive.

Anmeld

12. januar 2012

Lone Jakobsen

æv det er slet ikke sjovt at ha det sådan.

men vil sige som flere af de andre, at du er meget velkommen til at skrive privat hvis du sku få lyst.

Anmeld

12. januar 2012

mulle85

du får lige et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.