Tauf skriver:
Jeg føler mig så alene. Savner nogen at snakker/skrive med. Både når det har været en god dag eller en virkelig lortet dag.
Vi bor i en lille bitte by og de eneste jeg "kender" er alle pensionister. Jeg har min mødregruppe og der er også en af dem jeg snakker skrive en del med. Men føler mig stadig så alene.
Min mand og jeg er ret langt fra hinanden for tiden, vi sover ikke så godt om natten, da den bette altid vågner flere gange om natten. Så vi er begge meget trætte så når han kommer i seng om aften sidder vi bare og ser film eller går i seng. Vi har ingen overskud til hinanden. Savner ham så meget.
Min barsel slutter her 1.februar og jeg har ingen arbejde at komme tilbage til, har lige fået afslag på min drømme elevplads. Og alle andre sted jeg har snakket med har sagt nej til elever. Så ved ikke rigtigt hvad jeg skal.
Puha nu blev det langt, ved ikke rigtig hvad jeg vil med det ud over at komme af med hele.
Tak fordi du læste med.
Knus den ensomme Tanja.
Ihh hvor jeg dog kender det, har det ca. På samme måde dog ikke den del med manden...
Du får lige et kæmpe
Herfra...
Du er altidvelkommen til at skrive...

Anmeld