Toldgebyr... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Mette.

grøn · ært skriver:

Whaaaat?? Seriøst, en antaget værdi? De er jo sindssyge 
Godt være der ikke er noget tøjmærke der ligner det, her i EU, men helt ærlig 

Synes det er groft mange penge og jeg vil have lov at brokke mig....eller være trist over det i hvert fald!

Ja, det bliver de jo nød til hvis man ikke har en værdi på den konkrete varer herhjemme, og varene er jo generelt noget dyrere end i USA, så jeg er ret sikker på det er sådan det beregnes.

Men derfor kan jeg godt forstå du er trist over det, det er en ret kedelig regning at åbne for at få sine ting. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Rikke, Liam & Linus

Hvis det er 25%+160kr., så forstår jeg stadig ikke, hvorfor beløbet er nået op på 735 kroner!!! Så giver det bare INGEN mening overhovedet nu 

De tager også betaling for at have håndteret varen og skrevet ekstraregningen til dig. Derfor bliver det også lagt oveni.

Det kan slet slet ikke betale sig at bestille fra USA Men deriomod bestiller jeg maaaaaange ting fra England, det er som regel billigere og her er ingen ekstra told og moms.

Anmeld

11. januar 2012

Kløver

Desværre ja. sådan er Det når man bestiller uden for eu, selv købt bluser fra usa som jeg skulle betale told af, de havde sendt forkert str så skulle have nogle nye, men de ville ikke have de andre retur, så måtte da lige betale told en gang til, næste gang bestilte jeg fra deres engelske side, men de sendte varerne fra usa så der kom da også lige told på :O så betalte told a 2 gange og var intet at gøre

Anmeld

11. januar 2012

grøn · ært

Rikke&Liam skriver:

De tager også betaling for at have håndteret varen og skrevet ekstraregningen til dig. Derfor bliver det også lagt oveni.

Det kan slet slet ikke betale sig at bestille fra USA Men deriomod bestiller jeg maaaaaange ting fra England, det er som regel billigere og her er ingen ekstra told og moms.

Jeg køber også NORMALT fra GB - eller inden for EU. Men når der ikke eksisterer en nastygal.com andre steder end i USA og jeg bare gerne vil have det tøj som DEN producent har, jamen... Så kan jeg jo blive nødt til at handle i USA. Synes det er trist, at det skal være så ekstremt dyrt at handle med udlandet. Jeg ved godt pengene går ud af landet osv., men helt ærlig. Jeg er jo privat - de privates småpenge brude der sgu ikke pilles ved. Jeg kan forstå, at firma'er og offentlige steder, skal have toldgebyr, for de køber MANGE varer ind!

735,- fordi jeg har købt tøj..?? AIJ 

Anmeld

11. januar 2012

grøn · ært

Maja84 skriver:

Desværre ja. sådan er Det når man bestiller uden for eu, selv købt bluser fra usa som jeg skulle betale told af, de havde sendt forkert str så skulle have nogle nye, men de ville ikke have de andre retur, så måtte da lige betale told en gang til, næste gang bestilte jeg fra deres engelske side, men de sendte varerne fra usa så der kom da også lige told på :O så betalte told a 2 gange og var intet at gøre

Hold da kæft!! Det var da utroligt at de så sender fra USA alligevel >< Der burde du næsten have ringet og klaget...

Men det er sgu så træls med det toldgebyr - for hvad nu, hvis de varer man skal/vil have, ikke forhandles i EU?? Det er unfair, det synes jeg!

Anmeld

11. januar 2012

Laulund87

grøn · ært skriver:

Jeg har såååå tit fået at vide, at uuuda, man bliver da aldrig snuppet i tolden. Så da jeg bestilte 1. gang tænkte jeg, at jeg da helt sikkert ikke bliver snuppet, for, det gjorde ingen af de andre jeg har snakket med.. Men pakken blev snuppet og jeg måtte af med 600 kroner.
2. gang anede jeg ikke, at pakken kom fra USA. Jeg havde købt en jule CD til min kæreste til kun 80 kroner.... Men da jeg skulle hente den, måtte jeg slippe 400 kroner for at få skidtet udleveret. Jeg TROEDE på det tidspunkt, at det var en ANDEN pakke jeg betalte for at få, nemlig en julegave til min søster - en diktafon. Jeg vidste dog, at det firma kom fra Frankring og at det derfor måtte være en fejl. Jeg tænkte at jeg ville betale toldafgiften og så kontakte firmaet så snart jeg kom hjem. Det viste sig så bare at være den forbandede jule CD, som bare skulle være for hyggens skyld og kun koste 80 kroner............vi har ikke hørt andet de sidste par jule  

Nu er det ved at være længe siden jeg sidst bestilte noget uden for EU og jeg har i mange år haft kig på den her hjemmesides tøj. Jeg er hel vild med stilen og der er intet i EU der minder om den. Så jeg bestilte tøjet og tænkte, at de to sidste gange måtte være total uheld............men næste gang jeg bestiller uden for EU, vil jeg bare lægge 1000kr. til siden, så jeg IKKE bliver overrasket af toldafgiften. Synes det er urimeligt mange penge!!!!

Shiiiit en dyr CD det blev

Du har dælme da været uheldig!

Anmeld

11. januar 2012

grøn · ært

Laulund87 skriver:

Shiiiit en dyr CD det blev

Du har dælme da været uheldig!

ALT ALT AAAALT for dyr CD!!!! Hold kæft hvor blev jeg skuffet, da jeg kom hjem og pakkede pakken op - og det så var den åndssvage CD og ikke diktafonen...  Og det er slet ikke sådan en juleklassiker-CD. Det er fin nok musik, men sgu ikke til 480 kroner :-P Og han synger aaalt for meget "praise the Lord"-agtigt, og vi er slet ikke kristne herhjemme.. Men det er hyggeligt nok alligevel - måske siger jeg bare det, fordi jeg har betalt 480 kroner for den?? >< 

Anmeld

11. januar 2012

Kløver

grøn · ært skriver:

JJaddedet

Hold da kæft!! Det var da utroligt at de så sender fra USA alligevel >< Der burde du næsten have ringet og klaget...

Men det er sgu så træls med det toldgebyr - for hvad nu, hvis de varer man skal/vil have, ikke forhandles i EU?? Det er unfair, det synes jeg!

JA det værste for mig var at jeg fik leveret med ups, og der får man varerne og så kommer regningen dumpende med posten 1 uge senere, uden varsel, og så har man bare intet valg, set trels hvis man ikke ved det, især når man bestiller fra en engelsk side, der blev jeg sgu gal, men var intet at gøre, jeg måtte bare punge ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.