Laulund87 skriver:
Hehe jeg bliver lidt tilbøjelig til at spørge dig hvorfor du tager chancen igen når du er taget før? Altså intet ondt
Det er dælme mange penge
Jeg har såååå tit fået at vide, at uuuda, man bliver da aldrig snuppet i tolden. Så da jeg bestilte 1. gang tænkte jeg, at jeg da helt sikkert ikke bliver snuppet, for, det gjorde ingen af de andre jeg har snakket med.. Men pakken blev snuppet og jeg måtte af med 600 kroner.
2. gang anede jeg ikke, at pakken kom fra USA. Jeg havde købt en jule CD til min kæreste til kun 80 kroner.... Men da jeg skulle hente den, måtte jeg slippe 400 kroner for at få skidtet udleveret. Jeg TROEDE på det tidspunkt, at det var en ANDEN pakke jeg betalte for at få, nemlig en julegave til min søster - en diktafon. Jeg vidste dog, at det firma kom fra Frankring og at det derfor måtte være en fejl. Jeg tænkte at jeg ville betale toldafgiften og så kontakte firmaet så snart jeg kom hjem. Det viste sig så bare at være den forbandede jule CD, som bare skulle være for hyggens skyld og kun koste 80 kroner............vi har ikke hørt andet de sidste par jule

Nu er det ved at være længe siden jeg sidst bestilte noget uden for EU og jeg har i mange år haft kig på den her hjemmesides tøj. Jeg er hel vild med stilen og der er intet i EU der minder om den. Så jeg bestilte tøjet og tænkte, at de to sidste gange måtte være total uheld............men næste gang jeg bestiller uden for EU, vil jeg bare lægge 1000kr. til siden, så jeg IKKE bliver overrasket af toldafgiften. Synes det er urimeligt mange penge!!!!
Anmeld