Hvad vil det her sige? Bliver vi skåret endnu mere ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Fines mor

Aniteb skriver:

Så vidt jeg er orienteret, så drejer det sig om børnechekken for de rige. dem der i forvejen har en million eller 2 stående på kontoen.

Kunne være spændende, at se hvormange antal familier de regner med ikke ville få den ydelsen, hvis vi taler om 1-2 mio. Det kommer naturligvis an på, hvordan det skal beregnes.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Mira0911

Fines mor skriver:

Ja det er den check der kommer hver 3. mdr.

Kunne de for fanden ikke bare nøjes med at kalde det en ting i stedet for flere ting! 

Anmeld

10. januar 2012

Fines mor

Mira0911 skriver:

Kunne de for fanden ikke bare nøjes med at kalde det en ting i stedet for flere ting! 

Jo...haha, men lad os nu se hvor den ender....!

Anmeld

10. januar 2012

Plysbjørnen

Fines mor skriver:

Kunne være spændende, at se hvormange antal familier de regner med ikke ville få den ydelsen, hvis vi taler om 1-2 mio. Det kommer naturligvis an på, hvordan det skal beregnes.....

Ja det bliver spændende... Tror ikke vi ved ret meget før om par måneder

Anmeld

10. januar 2012

Zafir

Fines mor skriver:

Næ dem kan man ikke lige stole på :/ Men i forvejen mangler hver dansker ca. 500 kr. pr. mdr. som nu går til afgifter osv. Det vil sige, hvis flere skal undvære børnefam. ydelsen, så bliver der indnu mindre pr. familie på sigt. Men pt. er vi heller ikke i fare med en mand på dagpenge, og det lover de måske skal holde til 2014 Hurra.... :-(

Suk.

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

Syns stadig det latterligt .. At bare fordi man tjener mere end andre , at de så ikke skal ha så meget fra kommunen som os andre ... 
Troede vi levede i et lige samfund altså 

Anmeld

10. januar 2012

JJH

det der er oppe til debat er at husstande der tjener mere en 600.000 brutto p.a. skal have skåret i børne og unge ydelsen og at den helt skal bortfalde hvis man tjener mere end 1 mio.

Om det er rigtigt eller forkert vil jeg ikke debatere, men ved at vi ikke nødvendigvis er afhængig af den og tjener over 600.000 så for vores vedkommende er det okay de skærer i den.

Anmeld

10. januar 2012

maria87

Fines mor skriver:

Her er det så, at jeg tænker....hvornår er man så rig i Danmark??

Taler vi om, hvis man tilsammen tjener 600.000 kr. om året, eller mere?

nej så vidt jeg forstod på det i tv'et af det de mennesker som tjener 1 million eller 1,8 millioner om året, som får skåret i børnechekken...

Anmeld

10. januar 2012

twinny

morethanperfect skriver:

Syns stadig det latterligt .. At bare fordi man tjener mere end andre , at de så ikke skal ha så meget fra kommunen som os andre ... 
Troede vi levede i et lige samfund altså 

Jamen kunne ikk være mere enig...

Det er forfærdeligt bare fordi man vil yde ekstra for at nyde ekstra skal man straffes mere højere skatte og ikk få lige så meget ud af det som alle andre... tsk tsk...

Undskyld mig, men meget ligestilling er der ikk over det. 

Anmeld

10. januar 2012

Kløver

HVad jeg ved af skulle det kun være dem som tjener mere end 1.5 mil om året, som mister

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.