Hvad vil det her sige? Bliver vi skåret endnu mere ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
34 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Mira0911

Børnechecken? Hvem får den egentlig? Jeg kan ikke finde hoved og hale i alt det der... 

Børne - og ungeydelsen - Bliver den nu også mindre med tiden? 

Forstår hat af det her... 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-47313949:thorning-overvejer-at-sk%C3%A6re-i-din-b%C3%B8rnecheck.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Chraz

sådan som jeg forstår det er det "kun" de riges check der er i fare. Men jeg aner det ikke. Jeg vælger ikke at tro på noget før den 20 når pengene går ind. 

Anmeld

10. januar 2012

Mira0911

Chraz skriver:

sådan som jeg forstår det er det "kun" de riges check der er i fare. Men jeg aner det ikke. Jeg vælger ikke at tro på noget før den 20 når pengene går ind. 

Okey... Tænker også om de gør det fordi regerings børn efterhånden er ved at nå de 18 år.... Eller... Tja.. 

Anmeld

10. januar 2012

Chraz

Mira0911 skriver:

Okey... Tænker også om de gør det fordi regerings børn efterhånden er ved at nå de 18 år.... Eller... Tja.. 

Det er sq ikke til at vide med de der politikkere. Jeg læste tidligere idag at Thorning ville frede børnechecken.. De kommer jo dælme med nye ideer hele tiden og så igen, så synes det er meget svært at finde rundt i. Tror bare det er bedst at forholde sig passiv indtil det er officielt vedtaget 

Anmeld

10. januar 2012

Laulund87

Det er de "mest velstillede" der måske bliver ramt.. Men hvem det er, er jo svært at sige

Anmeld

10. januar 2012

Rockertand

Mira0911 skriver:

Børnechecken? Hvem får den egentlig? Jeg kan ikke finde hoved og hale i alt det der... 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-47313949:thorning-overvejer-at-sk%C3%A6re-i-din-b%C3%B8rnecheck.html

Indtil videre lægger partierne op til debat, og det virker som om, de er meget åbne for forskellige løsningsforslag, men det trækker i retning af, at forsørgere skal have et fradrag pr. barn, eller at der muligvis kommer en grænse for, hvor høj indkomst du må have for at modtage børneydelser fra det offentlige, således at de "rige" ikke får ydelserne. 

Anmeld

10. januar 2012

Fines mor

Her er det så, at jeg tænker....hvornår er man så rig i Danmark??

Taler vi om, hvis man tilsammen tjener 600.000 kr. om året, eller mere?

Anmeld

10. januar 2012

Zafir

Fines mor skriver:

Her er det så, at jeg tænker....hvornår er man så rig i Danmark??

Taler vi om, hvis man tilsammen tjener 600.000 kr. om året, eller mere?

Jeg tror nok det var noget med 1 mill og over i brutto løn

Så jeg tror ikke vi er i fare hehe

Anmeld

10. januar 2012

Fines mor

Zafir skriver:

Jeg tror nok det var noget med 1 mill og over i brutto løn

Så jeg tror ikke vi er i fare hehe

Desværre tror jeg ikke, at vi skal over 1 mio .... :-(

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

Mira0911 skriver:

Rolig nu. Der tales kun om mulige besparingsforslag i folketinget, og der kan jo gå år og dag ingen der bliver vedtaget noget som helst. DF har foreslået, at alle med en husstandsindkomst på 800.000 kr. Eller derover skal have skåret i checken eller helt frataget den, hvis man tjener mere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.