sat igang med at søge en ændring af samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

wamse

nettemor skriver:

Hvor er det fantastisk dejligt at høre!!

Ja, det gav virkelig ro, at få af vide, at han ikke bare kan kræve samvær, når de igen igen lukker ham ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Nettemor

wamse skriver:

Ja, det gav virkelig ro, at få af vide, at han ikke bare kan kræve samvær, når de igen igen lukker ham ud.

Ja det må være fantastisk for dig og din datter. Hun kan slappe af.

Anmeld

14. februar 2012

bullerbassen

wamse skriver:

Det er virkelig skræmmende, at hans ret til at se hende har været vigtigere, end hendes tarv. Men jeg har nu set hendes trivsel falde drastisk, for hver gang der har været samvær, og nu, hvor hun ikke har set ham i næsten 2 mdr, har jeg en pige i klar trivsel igen

Jeg har for 14 dage siden fået mit gamle efternavn tilbage, og håber så på, at hun også kan få det, når amtet har behandlet sagen

Så dejligt , håber det fortsætter 

og de ikke skal genopdage samvær, når det tydeligvis er på hendes bekostning. Aghh de har sku (undskyld )  Hovedet unden armen . 

Skønt håber hun kan skifte sit også

Anmeld

14. februar 2012

wamse

nettemor skriver:

Ja det må være fantastisk for dig og din datter. Hun kan slappe af.

Hun er bare super sej Vi havde besøg af vores hjemme-hosser i går, som støtter mig/hende i alt det her, og han sad og snakkede med hende. Hun har virkelig en god fornemmelse for, hvad der sker omkring hende, og fuldt tillid til, at jeg har styr på det hele 

Anmeld

14. februar 2012

Nettemor

wamse skriver:

Hun er bare super sej Vi havde besøg af vores hjemme-hosser i går, som støtter mig/hende i alt det her, og han sad og snakkede med hende. Hun har virkelig en god fornemmelse for, hvad der sker omkring hende, og fuldt tillid til, at jeg har styr på det hele 

Det er dejligt  Må også være super dejligt for dig at vide at hun er tryg ved at du håndtere det som du ser bedst.

Anmeld

14. februar 2012

wamse

nettemor skriver:

Det er dejligt  Må også være super dejligt for dig at vide at hun er tryg ved at du håndtere det som du ser bedst.

Det er super dejligt, for det er jo vildt svært, at vide hvad der er bedst, for hun savner jo også far, men hun er også utryg ved ham. 

Anmeld

14. februar 2012

wamse

bullerbassen skriver:

Så dejligt , håber det fortsætter 

og de ikke skal genopdage samvær, når det tydeligvis er på hendes bekostning. Aghh de har sku (undskyld )  Hovedet unden armen . 

Skønt håber hun kan skifte sit også

Nu vil regeringen jo se på den forældreansvarslov, der blev lavet til fordel for forældrenes ret, og ikke barnets tarv Med de punkter de nævner, så vil det klart være til fordel for min datter, for så skal der være væsentlige forandringer, før de vil genoptage en sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.