hjælp til alternativer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

AnneP

katrine26 skriver:

jeg har en rigtig godt opskrift på boller med æbler som smager super godt. Vis du er interserret. Dem havde min søn med i vuggestue da han blev 1 år og pædagogerne sagde at alle børne var vilde med dem..

Og det gode med dem er at der er intet sukker er i dem.

Katrine26

hvis det er en du deler ud af vil jeg meget gerne bede om opskriften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Maja88

katrine26 skriver:

jeg har en rigtig godt opskrift på boller med æbler som smager super godt. Vis du er interserret. Dem havde min søn med i vuggestue da han blev 1 år og pædagogerne sagde at alle børne var vilde med dem..

Katrine26

ja del endelig

Anmeld

10. januar 2012

Maja88

Maja_4000 skriver:

Min datter blev 1 år  i december .. Hun fik IKKE kage til sin fødselsdag selvom vores (min kærestes ) familie synes hun "skulle" .. 

Hun havde pølsehorn med i vuggestuen .. Grov dej og kyllingepølser (der er nogle som ikke spiser svinekød på stuen ) Det var en stor succes

har du en opskrift på den dej?jeg skal holde min fødselsdag samme dag som hendes...

så er lidt ude i om det bare ender med boller og kakao til eftermiddag og så noget mad hun kan lide til aftensmad..

og så kage måske til dessert.. der er hun puttet

Anmeld

10. januar 2012

raca

pizza mand eller kone..

frugt.

bolle kone/mand.

frugt spyd.

Anmeld

10. januar 2012

Maja_4000

Maja88 skriver:

har du en opskrift på den dej?jeg skal holde min fødselsdag samme dag som hendes...

så er lidt ude i om det bare ender med boller og kakao til eftermiddag og så noget mad hun kan lide til aftensmad..

og så kage måske til dessert.. der er hun puttet

Googlede bare Tror måske den var fra Arlas hjemmeside 

Det lyder da også godt  

Vi lavede boller , lagkage og kakao om eftermiddagen (2 dage - vi har begge store familier ) På selve dagen kom mine forældre og lillebror så og spiste aftensmad lavet udelukkende af ting som Caroline ELSKER Hehe

Hun opdagede slet ikke at vi spiste lagkage da gæsterne var der .. Hun var selvfølgelig med til at puste lys ud , med hun gad sgu ikke sidde i højstolen så lang tid , så hun fik en bolle og da hun havde spist den , kom hun ned og lege

Anmeld

10. januar 2012

Malthes mor

Min erfaring med vores drenge, er hvis du spiser dem godt af med rugbrød ( Vi har altid fødselsdagsgæster omkring kl 14) så er de så mætte at kage og slik ikke virker særlig tiltalende. De vil meget hellere lege med deres fætre og kusiner Og så ka age, slik osv være det det er

Anmeld

10. januar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
katrine26 skriver:

ddedet

Katrine26

Er det en opskrift du vil dele..?

Det lyder da helt vildt lækkert..

Anmeld

10. januar 2012

Maja88

raca skriver:

pizza mand eller kone..

frugt.

bolle kone/mand.

frugt spyd.

hun har faktisk heller aldrig fået pizza...

Anmeld

10. januar 2012

Maja88

raca skriver:

pizza mand eller kone..

frugt.

bolle kone/mand.

frugt spyd.

men lyder som en super ide

Anmeld

10. januar 2012

Maja88

Malthes mor skriver:

Min erfaring med vores drenge, er hvis du spiser dem godt af med rugbrød ( Vi har altid fødselsdagsgæster omkring kl 14) så er de så mætte at kage og slik ikke virker særlig tiltalende. De vil meget hellere lege med deres fætre og kusiner Og så ka age, slik osv være det det er

lyder smart... men ellers må hun få en klat flødeskum. hvis hun absolut vil have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.