Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer og herrer...
Min datter fylder 1 år her i marts og hun får ikke kage, chokolade, slik osv...
havde overvejet om hun skulle have kage, men synes heller ikke hun skal have sukkershok- BARE fordi hun bliver 1 år...
så havde jeg tænkt på at lave æblegrød/kage til hende... men ved det ikke..
Hvad ville i lave.. og lave til DP?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med en pålægskagemand?
Altså en kagemand lavet med små boller og så halvveret og smurt med lækre småting som de alle kan spise i den alder?
Og tillykke med hende
Hvad med frugt salat..Og i dagplejen måske sunde muffins eller frugt også..
Den lykkelige skriver: Hvad med frugt salat..Og i dagplejen måske sunde muffins eller frugt også..
hvad mener du med sunde muffins..
Maja88 skriver: hvad mener du med sunde muffins..
Tænker man måske kan finde nogle uden alt det sukker osv.. Min mor laver nogle med æble nogen gange.. så det egentlig bare er en "bolle med æble" i en muffin form..
andre med sjove ideer.. eller meninger omkring det
Den lykkelige skriver: Tænker man måske kan finde nogle uden alt det sukker osv.. Min mor laver nogle med æble nogen gange.. så det egentlig bare er en "bolle med æble" i en muffin form..
jeg bager nemlig selv æblemuffins, men der er jo sukker i..
er ike total sukkerfreak.. men ser bare ingen grund til at lære hend det.. hun får heller ikke æbleskiver eller pandekager osv
prøv evt at tjekke disse her ud som inspiration
http://www.kageopskrifter.dk/Fedtfattige/banankage_eller_muffins.htm
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=18754
Maja88 skriver: Hej de damer og herrer... Min datter fylder 1 år her i marts og hun får ikke kage, chokolade, slik osv... havde overvejet om hun skulle have kage, men synes heller ikke hun skal have sukkershok- BARE fordi hun bliver 1 år... så havde jeg tænkt på at lave æblegrød/kage til hende... men ved det ikke.. Hvad ville i lave.. og lave til DP?
Jeg havde det på præcis samme måde som dig, da Malou fyldte 1 år Til familiefødselsdagen fik hun en bolle med et lys i (istedet for kage) og hun havde et stort frugtfad med i DP.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128