Frøken J. skriver:
Tak fordi du deler din historie! Det er nemlig hårdt at amme ofte, især når man så også ammer længe. Forstå mig ret, vil gøre alt for min datter, og har hun behov for bryst, så får hun det. Men det er svært at have en hverdag på den måde. Især når hun selv er frustreret. Jeg tror jeg starter med at supplere. Om dagen må jeg køre noget der hedder amning-udmalkning-supplering og se, om det kan øge det. Hvis ikke, så bare supplering.
Måske skulle jeg også prøve at snakke med min SP.. Det er bare ærgerligt det ikke bare kører af sig selv!
Jamen jeg forstår dig sååååå godt .. for det er pisse frustrerende at ens som du selv siger skod krop bare ikk fungere..
da jeg startet op med at supplere der spiste han pludselig kun hver 4-5 time og sov meget bedre om dagen os .. og ja han sov os igennem om natten han sov faktisk 15 timer om natten uden mad ..
Og ja jeg er slet slet ikk i tvivl om at du vil din datter det bedste , men det er jo os vigtigt du selv har det godt , for bliver du selv frustreret så kan det os sænke din produktion af mælk ..
Jeg synes klart du skal nævne det for din SP næste gang hun kommer hos dig , for hun kan klart vejlede dig i hvad du ksal gøre ..
Jamen jeg synes det lyder som en genial ide det du har i tankerne ..
og her startet vi først på grød da han var 5 måneder , så bare lidt du havde spurgt en anden om det ..
Anmeld