Hej! Jamen dog! Har Janne et spørgsmål om amning? DEN VAR NY!!! (Ironi og sarkasme kan forkomme

)
Som tidligere beskrevet har jeg haft problemer (eller hvad man kan kalde det) med hyppig amning. Jeg har haft indtryk af, at jeg måske ikke havde helt nok mælk, men har ikke haft en brystpumpe, så har ikke haft nogen fornemmelse af den egentlige mængde.
I dag har jeg så anskaffet mig en pumpe, og har prøvet at pumpe fyldte bryster ud (3 timer siden sidste amning). Jeg ved godt, at en pumpe ikke kan tømme brystet lige så godt som en baby, men altså. Første gang fik jeg ca. 90 ml fra højre og 20 fra venstre. 110 ml i alt. Anden gang, da der igen var gået 3 timer fik jeg 80 fra højre og INTET fra venstre.
Så tror da fanden pigebarnet spiser så ofte! Hun er jo en stor pige på 6+ kilo med en god appetit, og så må det ikke være særlig tilfredsstillende at få så lidt af gangen!
Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal gøre. Supplere? Lade det blive som det er? Jeg har tidligere forsøgt at øge produktionen på venstre, men uden held. Og jeg tænker bare, når det ikke øger produktionen på højre at hun spiser derfra hver gang og så ofte som hver 1½ time fra ammestart til ammestart, hvad er der så at gøre?
Hvad ville i gøre i mit tilfælde? Har i dag været nødt til at supplere flere gange efter amning, fordi hun har været ekstremt vred og frustreret over ikke at kunne få mere mælk ud. Først efter suppleringen har hun været tilfreds, og den ene gang slugte hun 120 ml mme efter amning!
Er virkelig i syv sind over hvorfor min skodkrop ikke gider danne mere, når jeg trods alt ammer hele tiden..
Anmeld