SP om flyverdragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

felicity

felicity skriver:

her bruger vi kun Didriksons  det er bare det bedste

Absolut topkvalitets flyverdragt til dit barn. Materialet er helt fantastisk, slidstærkt og selvfølgelig vandtæt og åndbart. Her får du en flyverdragt der holder dit barn tørt og varm hele vinteren også når det er rigtig koldt.

Flyverdragterne har rigtig mange justeringsmuligheder bl.a. justerbar talje, justerbar ved støvlerne, justerbar 3 steder på hætten og ærmerne kan lukkes godt til om handskerne.
Didriksons flyverdragter anbefales bl.a. af skovbørnehaver, da de er dejlig varme, utrolig slidstærke og ikke mindst kan holde dit barn tørt.

- Åndbar - Vandtæt - Tapede sømme - Ekstra forstærkninger på knæ og numse. - Aftagelig hætte. - Aftalglig pelskant. - Lynlås samt velcrolukning fortil. - Velcrolukning i benene. - Masser af lommer. - Masser af justeringsmuligheder. - Plads til at skrive navn på indersiden af dragten. - Snestopper i ærmerne der ikke bliver våde og klamme. - Refleksbånd på begge ben og ærmer og på hætten.
- Forstærkning på strop under foden.
Materiale yderskal: 100 % Nylon Oxford 2layer coating Materiale for: 100 % Polyester Materiale fyld: 100 % Polyester
Maskinvask ved 40 grader, vask på vrangen med lukket lynlåse, pelskanten tages af, ingen skyllemiddel - Hæng altid dragten til tørre efter brug.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Maja_4000

Vores er Celavi , men har ikke testet om den er vandtæt

Men jeg mener altså at man kan imprenere (staves?) flyverdragter .. Ligesom med støvler f.eks.

Anmeld

10. januar 2012

Tona

noname skriver:

Halli halløj i stuerne/sengene/sofaerne

Nå nu ved jeg jo ikke lige om jeg skriver i den rigtige kategori, MEN sagen er den at jeg har købt en rigtig lækker LEGO flyverdragt til min datter som så desværre viser sig ikke at være helt tæt for vand ØV...

What to do???

Hvilken flyverdragt har i købt og er i glade for dem?

Knus fra NoName - der faktisk er lidt træt af at skal invistere i ENDNU en flyverdragt

Vi har en Mikkline som vi er glade for

Anmeld

10. januar 2012

Nea85

Maja_4000 skriver:

Vores er Celavi , men har ikke testet om den er vandtæt

Men jeg mener altså at man kan imprenere (staves?) flyverdragter .. Ligesom med støvler f.eks.

Jeg kunne også godt forestille mig, at man godt kan imprægnere en flyverdragt. I f.eks. Sportmaster kan man få både vaskemiddel og wash-in-imprægnering til regntøj, skijakker osv. Nikwax hedder det.
Jeg har altid vasket og imprægneret vores vinterjakker i det, og det fungerer upåklageligt - har dog aldrig prøvet med en flyverdragt

Anmeld

10. januar 2012

Trolde_mor

Vi har en IdaT flyverdragt til Kian, som vi er super glade for

Anmeld

10. januar 2012

Klumpe-dumpe

noname skriver:

Pyhh ved da ikke lige hvor meget vand de har leget i, men hun måtte af hendes tøj og i noget tørt da de kom ind...

Det er i dagplejen hun har hygget sig med vandpjaskeriet...

i intersport kan du købe imprægnering til at vaske dragten i, det koster omkring 70-100 kr. det ville jeg give et forsøg inden jeg købte ny dragt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.