SP om flyverdragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

NoName

Mira0911 skriver:

Jeg har en Lego flyverdragt til Julie og den fungere rigtig godt, vandtæt osv osv... 

Har du vasket flyverdragten meget?? 

Nej det har jeg ikke, den er købt brugt, og jeg vasker den når den er VIRKELIG beskidt for netop ikke at vaske den for ofte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

TWT

noname skriver:

Halli halløj i stuerne/sengene/sofaerne

Nå nu ved jeg jo ikke lige om jeg skriver i den rigtige kategori, MEN sagen er den at jeg har købt en rigtig lækker LEGO flyverdragt til min datter som så desværre viser sig ikke at være helt tæt for vand ØV...

What to do???

Hvilken flyverdragt har i købt og er i glade for dem?

Knus fra NoName - der faktisk er lidt træt af at skal invistere i ENDNU en flyverdragt

Ærligtalt så ville jeg brokke mig, der hvor jeg havde købt den!

Anmeld

9. januar 2012

Mira0911

noname skriver:

Nej det har jeg ikke, den er købt brugt, og jeg vasker den når den er VIRKELIG beskidt for netop ikke at vaske den for ofte...

Okey... Måske ejeren før har vasket den så meget at det regnbeskyttende noget er helt ødelagt... 

Anmeld

9. januar 2012

NoName

TWT skriver:

Ærligtalt så ville jeg brokke mig, der hvor jeg havde købt den!

Ikke nemt når den er købt brugt

Anmeld

9. januar 2012

NoName

Mette. skriver:

Vi har en Molo, hvilket vi også havde sidste år.

Min datter har begge år været dejlig varm og tør. Vi er super glade for den. Ellers er Reima også et rigtig godt mærke - også de to mærker som ligger øverst i test for årets dragter.

Tak for tip, ser hvad jeg kan finde...

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

noname skriver:

Det kan være dem der havde den før har centrefugeret den måske - det kan de ikke holde til, da vandet så bliver tvunget ud gennem ydermaterialet som dermed med tiden bliver utæt.  

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

noname skriver:

Tak for tip, ser hvad jeg kan finde...

Hos houseofkids.dk har du udsalg på Molo lige nu, du kan da tage et kig.

Anmeld

9. januar 2012

NoName

Mette. skriver:

Hos houseofkids.dk har du udsalg på Molo lige nu, du kan da tage et kig.

uhhhh i love udsalg.... tak for tip

Anmeld

9. januar 2012

NoName

Mira0911 skriver:

Okey... Måske ejeren før har vasket den så meget at det regnbeskyttende noget er helt ødelagt... 

Måske, ved jeg ikke, men den så/ser ikke slidt/forvasket ud

Anmeld

9. januar 2012

NoName

Mette. skriver:

Det kan være dem der havde den før har centrefugeret den måske - det kan de ikke holde til, da vandet så bliver tvunget ud gennem ydermaterialet som dermed med tiden bliver utæt.  

Så blev jeg det klogere, det anede jeg ikke, men når du siger det kan jeg jo godt de logikken i det De gode råd er hermed noteret - tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.