SP om flyverdragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Bellinda89

noname skriver:

Nå ja, de har jo også sådan noget... tar lige en kigger...

tak for tip

Det var så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

De3Guldklumper

noname skriver:

Halli halløj i stuerne/sengene/sofaerne

Nå nu ved jeg jo ikke lige om jeg skriver i den rigtige kategori, MEN sagen er den at jeg har købt en rigtig lækker LEGO flyverdragt til min datter som så desværre viser sig ikke at være helt tæt for vand ØV...

What to do???

Hvilken flyverdragt har i købt og er i glade for dem?

Knus fra NoName - der faktisk er lidt træt af at skal invistere i ENDNU en flyverdragt

Jeg tænker lidt hvor meget vand dit barn har leget i?

For hvis du hopper i en vandpøl med de mængder vand vi får lige for tiden så suger en flyverdragt altså vand til sig og så er det ikke sikkert den kan holde vandet ude uanset hvor dyr eller ikke dyr den har været.

Jeg snakker af erfaring. vores Bh har så dårlig dræning af vandet ikke kan komme fra legepladsen så i disse tider står der hurtigt 10-20 cm vand som ungerne ELSKER at lege i men men men der er kun een ting som kan holde ALT det vand ude og det er regnbukser.. Desværre..

Jeg sværger selv til reima så kender ikke de andre mærker

Anmeld

9. januar 2012

NoName

Pylle3 skriver:

Jeg tænker lidt hvor meget vand dit barn har leget i?

For hvis du hopper i en vandpøl med de mængder vand vi får lige for tiden så suger en flyverdragt altså vand til sig og så er det ikke sikkert den kan holde vandet ude uanset hvor dyr eller ikke dyr den har været.

Jeg snakker af erfaring. vores Bh har så dårlig dræning af vandet ikke kan komme fra legepladsen så i disse tider står der hurtigt 10-20 cm vand som ungerne ELSKER at lege i men men men der er kun een ting som kan holde ALT det vand ude og det er regnbukser.. Desværre..

Jeg sværger selv til reima så kender ikke de andre mærker

Pyhh ved da ikke lige hvor meget vand de har leget i, men hun måtte af hendes tøj og i noget tørt da de kom ind...

Det er i dagplejen hun har hygget sig med vandpjaskeriet...

Anmeld

9. januar 2012

De3Guldklumper

noname skriver:

Pyhh ved da ikke lige hvor meget vand de har leget i, men hun måtte af hendes tøj og i noget tørt da de kom ind...

Det er i dagplejen hun har hygget sig med vandpjaskeriet...

Jeg ville se tiden an og sende regnbukser med i DP

Jeg tror nemlig ikke din flyver er "utæt" - den bliver bare brugt til noget den ikke er beregnet til og ja det er svært når vejret er så omskifteligt  og temperaturerne svinger som de gør.

Anmeld

9. januar 2012

Valle81

Sjovt, alle mine til ungerne har været fra Bilka eller Føtex, og hverken i dagpleje, børnehave, regn, sne osv har jeg oplevet at de ikke har holdt tæt:0)

Anmeld

9. januar 2012

felicity

noname skriver:

Nå nu ved jeg jo ikke lige om jeg skriver i den rigtige kategori, MEN sagen er den at jeg har købt en rigtig lækker LEGO flyverdragt til min datter som så desværre viser sig ikke at være helt tæt for vand ØV...

What to do???

Knus fra NoName - der faktisk er lidt træt af at skal invistere i ENDNU en flyverdragt

her bruger vi kun Didriksons  det er bare det bedste

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

noname skriver:

Så blev jeg det klogere, det anede jeg ikke, men når du siger det kan jeg jo godt de logikken i det De gode råd er hermed noteret - tak

Jeg vidste det heller ikke før nu, men det giver meget god mening. Det tager bare en farlig tid at vaske dragten nu, da den er ret våd når den kommer ud, uden centrifugering.

Derfor vil jeg også anbefale dig Molo eller Reima, da deres dragter må tumbles, og det gør det lidt nemmere. Herhjemme vasker vi så fredag når hun kommer hjem, vrider de værste vand fra den, lader den hænge i brusekabinen natten over også tumbler den næste morgen hvor den er knap så våd. Jeg tror det tager mange dage at tørre den ellers.

Anmeld

9. januar 2012

NoName

Mette. skriver:

Jeg vidste det heller ikke før nu, men det giver meget god mening. Det tager bare en farlig tid at vaske dragten nu, da den er ret våd når den kommer ud, uden centrifugering.

Derfor vil jeg også anbefale dig Molo eller Reima, da deres dragter må tumbles, og det gør det lidt nemmere. Herhjemme vasker vi så fredag når hun kommer hjem, vrider de værste vand fra den, lader den hænge i brusekabinen natten over også tumbler den næste morgen hvor den er knap så våd. Jeg tror det tager mange dage at tørre den ellers.

Anmeld

9. januar 2012

Camulla

noname skriver:

What to do???

Vi har en Hummel og den er bare fin... Har også haft Polarn o. Pyret og Småfolk og de var også rigtig gode. 

Min veninde har en fra Name It som hun sprøjter med noget et eller andet så den bliver ekstra vandafvisende, måske det kunne spare dig for en ny??

Anmeld

9. januar 2012

NoName

Camulla skriver:

Vi har en Hummel og den er bare fin... Har også haft Polarn o. Pyret og Småfolk og de var også rigtig gode. 

Min veninde har en fra Name It som hun sprøjter med noget et eller andet så den bliver ekstra vandafvisende, måske det kunne spare dig for en ny??

He he vi sad faktisk lige og snakkede om man kunne sprøjte dem med noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.