Lort i karet...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Sara.

W.. skriver:

Ja, knægten har nu 2 gange præsteret at lave brunt i badet - virkelig ikke særlig lækkert...!!!

I dag gjorde han det specielt godt - det var tyndt!!!!!

Nå, men hvad i alverden skal man stille op?
Jeg har kogevasket badeforhæng og alle involverede håndklæder og skoldet badet og karet med kogende vand OG smidt ALLE legeting fra badekaret ud..

Men... Hvad med knægten? Jeg vaskede grundigt med sæbe igen(selvfølgelig) - men jeg ved jo ikke om han har fået noget i munden?
Han har måske siddet i den brune herlighed 1-2 minutter før jeg opdagede det!!

Kan jo ikke lade være med at bekymre mig lidt for om han har "drukket" det ..

What to do???

Jeg ville vaske ham og så give ham lidt mælk at drikke for en sikkerhedsskyld...
Men tror ikke der sker noget.
Min søn har spist noget af hans eget lort og der var mælk det der skulle hjælpe. Der skete ikke noget :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Pige2009

Diana... skriver:

He he  Lucas har altså lavet mange lorte i hans badekar i hans år og da han var mindre sagde han det ikke selvfølgelig og vi har sådan nogen huller i hver hjørne så hvis lorten ligger i det hjørne ind på væggen så kan vi ikke se den for han sidder og spærre så det kan altså lade sig gøre. Sidst han gjorde det blev han ved at sige han havde lavet PU i badekaret og vi kunne ikke se den så vi tog ham og for at tjekke det hele og vupti han sad på den 

Ha ha! Klasse Laura har et ovalt badekar, så jeg ser det med det samme Men det er heldigvis kun sket to gange

Anmeld

10. januar 2012

dorthemus

Baagøe skriver:

GRINER højt Det er simpelthen for morsomt!

Haha Jeg fik også grineflip på den hysteriske, skrækslagne og vantro måde

Anmeld

10. januar 2012

TineA

Laulund87 skriver:

Årh hold da op.. Hun siger jo ikke at du er en dårlig mor eller noget som helst! Hun gør tingene anderledes og jeg synes det siger mere om dig at du reagerer sådan, end det hun skrev til dig.

Tal dog i det mindste ordentlig til mig og bland dig dog uden om, hvis du ikke kan magte den opgave!

Anmeld

10. januar 2012

twinny

celkt skriver:

for det første:

tag det roligt. når det er bakterier fra din søns eget fordøjelsessystem, bliver han ikke syg af dem. Han har dem jo i forvejen. Det er ikke lækkert, men så er den ikke længere. Min datter på 12 mnd har 3 gange inde for den sidste tid præsteret det samme. Hun er ikke typen der gør meget støj af sig når hun laver stort. Og her sidste gang havde hun faktisk stoppet noget i munden... Føj!!

For det andet:

Tøser, hvad I gør, og hvordan I gør, når i bader jeres børn, det rager mig en papfis. Jeg har ikke behov for at fortælle jer at noget er farligt eller virke som den løftede pegefinger. Jeg er sikker på at trådstarter vurderer at den situation hun og hendes søn er i, er tryg nok. Og det er under alle omstændigheder ikke jeres job at lege politi her!!

Jeg kan sagtens gå ud af badeværelset mens min 12 mnd gamle datter er i bad. Vi snakker måske 30 sekunder eller max 1 minut. Døren står åben, så jeg kan høre hende pludre og plaske. Jeg går måske og ligger tøj sammen lige foran døren ud til hende, så jeg kan kikke til hende. Eller jeg sidder på toilettet med min bog. Jeg har altså ikke øjnene på hende konstant. Og det er helt i orden. Sådan gør vi her i huset.

men altså, jeg er sikker på, din søn ikke bliver syg af det...

Anmeld

10. januar 2012

twinny

tak tøser for en god aften griner... Med masser af  l*rte historier.... 

Anmeld

11. januar 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Haha Jeg fik også grineflip på den hysteriske, skrækslagne og vantro måde

---------

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.