Lort i karet...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Diana...

lotchen skriver:

Mavesyren i mavesækken skal nok tage livet af de fleste af baktusserne Tror det værste der kan ske er en gang dårlig mave.... Herhjemme er der også ramaskrig når farmand opdager at bassen har leveret lidt i badekarret. De tager tit bad samtidig, så far er under bruseren og bassen er i karret ved siden af - og han har en vis evne til at gøre det lige præcis når faren står med sæbe i øjnene

Hehehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

klmf

Diana... skriver:

Hehehe 

Der er altid nøgenløb efter bad herhjemme (altså kun bassen) og der kan der også ske ting og sager Da kan der bare godt gå længere inden man opdager det, hvis han bare lige laver snigeren væk fra det....

Anmeld

10. januar 2012

dorthemus

Diana... skriver:

HAHAHAHAHAHAHA TAK DORTHE det var virkelig lige hvad jeg trængte til griner 

Ej undskyld men det er da lidt sjovt he he

Hahahaha det er helt okay Havde selv svært ved at lade være med at grine især fordi Runa blev skidesur da jeg ville vaske hende

Anmeld

10. januar 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Undskyld jeg lige blander mig .. Men hvornår begyndte jeres børn på det ? Caroline har endnu ikke lavet i badet (;

Vi har heller ikke oplevet det herhjemme - endnu må jeg hellere nå at skrive 

Men det er rart at vide at der ikke vil ske noget ved det, hvis de kommer til at spise noget af det. Mælken er noteret bag øret 

Anmeld

10. januar 2012

Diana...

dorthemus skriver:

Hahahaha det er helt okay Havde selv svært ved at lade være med at grine især fordi Runa blev skidesur da jeg ville vaske hende

Ha ha ha ja det er da også noget mærkeligt noget at gøre bare fordi man lige har spist en lort hahahaha 

Anmeld

10. januar 2012

Laulund87

W.. skriver:

Årh hold da op.. Hun siger jo ikke at du er en dårlig mor eller noget som helst! Hun gør tingene anderledes og jeg synes det siger mere om dig at du reagerer sådan, end det hun skrev til dig.

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

W.. skriver:

Jeg VIDSTE bare den ville komme!!!!

Fordi jeg ikke kiggede ind til ham i de halvandet - to minutter!!!!

Slå nu lige koldt vand i blodet. Jeg har absolut ikke peget fingre af dig, men undrede mig blot. Beklager, hvis du føler dig angrebet, det var ikke meningen

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

isabellamor skriver:

ej, altså... vil du så sidde og holde et skarbt øje på dit barn der er f.eks.. 8 år hvis det var i badekar?? 

eller 15 16 år.. 

Tænkte det samme

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

W.. skriver:

TAK!!!

Jeg hader at skulle stemples ud fra nogle gimpers meninger ...

Nå, men tusinde tak for dit svar!

Jeg er helt enig med dig i hvordan du bader - sådan gør vi også herhjemme.

Jeg synes det er belastende, at jeg føler mig nødt til at forklare situationen, fordi nogle tror jeg har forladt mit barn i badet - hvad tror de jeg er?

Hey hey... du behøver da ikke forklare dig til nogen Hvis du har fundet situationen tryg, jamen så fred være med det Som en anden også skriver - så spring op og fald ned på det!

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Min datter spiste en hundelort en dag i et ubevogtet øjeblik....vildt klamt men hun blev ikke syg. Hun fik bare ikke flere kys dén dag

GRINER højt Det er simpelthen for morsomt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.