Lort i karet...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Laulund87

_-Kathrine-_ skriver:

Og du blir ved....

Nu skrev du ikke hvor gammel din søn er...
Så derfor så tænkte jeg at jeg har en søn på snart 9 måneder, som sidder stabilt,men som på få sekunder kunne vælte og ikke komme op igen...så derfor kunne jeg ikke finde på at gå fra min søn der var i bad...
Det synes jeg da ville være en træls ting for jer, hvis det skete
Havde det været en grim tanke, ja så havde det være en løftet finger!!!
Men bare en tanke - så lad være med at fare sådan op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Pixi-pigen

Undskyld jeg blander mig. Men mener bestemt ikke det er skadeligt for din søn, da det er hans egne bakterier. Kunne forstille mig du tænker på coli-bacterien? Og så længe den kommer fra hans eget afføring, så skulle chancen vist være ret lille:-) no worrys:-)

Anmeld

10. januar 2012

Flødebollen

W.. skriver:

Ja, knægten har nu 2 gange præsteret at lave brunt i badet - virkelig ikke særlig lækkert...!!!

I dag gjorde han det specielt godt - det var tyndt!!!!!

Nå, men hvad i alverden skal man stille op?
Jeg har kogevasket badeforhæng og alle involverede håndklæder og skoldet badet og karet med kogende vand OG smidt ALLE legeting fra badekaret ud..

Men... Hvad med knægten? Jeg vaskede grundigt med sæbe igen(selvfølgelig) - men jeg ved jo ikke om han har fået noget i munden?
Han har måske siddet i den brune herlighed 1-2 minutter før jeg opdagede det!!

Kan jo ikke lade være med at bekymre mig lidt for om han har "drukket" det ..

What to do???

Da jeg var barn, delte jeg lort med min bror i badekarret. Lækkert, ikke ?

Men, men... Vi blev sgu ikke syge af det. Min far gav vist bare ingen natkys den dag

Tror roligt, du kan slappe af

Anmeld

10. januar 2012

TineA

Pixi-pigen skriver:

Undskyld jeg blander mig. Men mener bestemt ikke det er skadeligt for din søn, da det er hans egne bakterier. Kunne forstille mig du tænker på coli-bacterien? Og så længe den kommer fra hans eget afføring, så skulle chancen vist være ret lille:-) no worrys:-)

Thanks !!!

Anmeld

10. januar 2012

TineA

Laulund87 skriver:

Anmeld

10. januar 2012

Diana...

Du kan ikke gøre så meget det går over. Og der sker ikke noget ved at de får lidt af de munden. 

Jeg havde engang været i mad med min søn da han var mindre og da vi er færdige får han lov at ligge i kravlegården og luft tørre lidt mens jeg lige får noget tøj på. Da jeg kommer ind igen max 2 min senere ligge han og spiser sin egen lort  

Jeg blev møg nervøs og ringet til lægen og deres maver kan sagtens fordøje det selv uden problemer bare giv ham en tår mælk. 

Anmeld

10. januar 2012

Diana...

Baagøe skriver:

Nu spørger jeg nok enormt dumt, men hvordan kunne du undgå at opdage det med det samme?

Laura har også før gjort det i badet og hun kom op med det samme og legetøjet med kogt og badekaret skoldet efterfølgende, ligesom Laura så kom i bad under bruseren...

He he  Lucas har altså lavet mange lorte i hans badekar i hans år og da han var mindre sagde han det ikke selvfølgelig og vi har sådan nogen huller i hver hjørne så hvis lorten ligger i det hjørne ind på væggen så kan vi ikke se den for han sidder og spærre så det kan altså lade sig gøre. Sidst han gjorde det blev han ved at sige han havde lavet PU i badekaret og vi kunne ikke se den så vi tog ham og for at tjekke det hele og vupti han sad på den 

Anmeld

10. januar 2012

Diana...

dorthemus skriver:

Min datter spiste en hundelort en dag i et ubevogtet øjeblik....vildt klamt men hun blev ikke syg. Hun fik bare ikke flere kys dén dag

HAHAHAHAHAHAHA TAK DORTHE det var virkelig lige hvad jeg trængte til griner 

Ej undskyld men det er da lidt sjovt he he

Anmeld

10. januar 2012

klmf

Mavesyren i mavesækken skal nok tage livet af de fleste af baktusserne Tror det værste der kan ske er en gang dårlig mave.... Herhjemme er der også ramaskrig når farmand opdager at bassen har leveret lidt i badekarret. De tager tit bad samtidig, så far er under bruseren og bassen er i karret ved siden af - og han har en vis evne til at gøre det lige præcis når faren står med sæbe i øjnene

Anmeld

10. januar 2012

Maja_4000

Undskyld jeg lige blander mig .. Men hvornår begyndte jeres børn på det ? Caroline har endnu ikke lavet i badet (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.