Kontanthjælp, er målløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Kvindemin

wamse skriver:

Hvor har du hørt det henne??

Nej jeg bliver ikke harm, har nemlig rigeligt med at fokusere over mit eget liv, frem for at have ondt af noget andre måske kan få

Det har jeg hørt fra en der arb. inde over noget lign. på kommunen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

jydeinden

Kvindemin skriver:

Skal det stige? Og har jeg hørt rigtigt at det stiger til omkring 13.000 udbetalt. I så fald, er jeg målløs. Hvordan pokker er det dog at dagens Danmark er skruet sammen. Stakkels alle vore beskæftigende, de må virkelig føle at man tagerrøven på dem!
Bliver man ikke lidt harm???

det beløb er kun hvis man er forsøger så får man 13.732 kr FØR skat .. har lige tjekket borger.dk

Anmeld

8. januar 2012

Kvindemin

maria_wt skriver:

Tror ikke det er fordi vi keder os at vi bliver harm.. det er mere fordi at det godt nok skal betale sig at arbejde og ikke være på DP... 80000 mennesker kan umuligt være uarbejdsdygtige alle sammen..

Anmeld

8. januar 2012

Chraz

kunne de da for filan ikke sætte SUen op i stedet så man kunne tage sig en uddannelse uden at skulle skylde 100.000 væk bagefter fordi man har været nødt til at tage et SUlån.. Synes godt nok det er for langt ude hvis det stiger så meget. Brug dog de 4500 om måneden på SUen i stedet.  

Anmeld

8. januar 2012

Kvindemin

jydeinden skriver:

det beløb er kun hvis man er forsøger så får man 13.732 kr FØR skat .. har lige tjekket borger.dk

Okay. Det andet lød også voldsomt ellers
Kunne umuligt få det til at passe...
Så er det godt man kan hjælpe hinanden herinde.

Anmeld

8. januar 2012

wamse

maria_wt skriver:

Tror ikke det er fordi vi keder os at vi bliver harm.. det er mere fordi at det godt nok skal betale sig at arbejde og ikke være på DP... 80000 mennesker kan umuligt være uarbejdsdygtige alle sammen..

Jeg skriver heller ingen steder at i keder jer, men jeg skriver at jeg har rigeligt i mit eget liv.

Ud over det, så kunne man jo prøve at sætte sig lidt mere ind i det, for man får ikke 13.000 udbetalt på kh, og det med at det er steget meget, er en ret relativ vurdering.

Anmeld

8. januar 2012

TR

Skal det stige? Og har jeg hørt rigtigt at det stiger til omkring 13.000 udbetalt. I så fald, er jeg målløs. Hvordan pokker er det dog at dagens Danmark er skruet sammen. Stakkels alle vore beskæftigende, de må virkelig føle at man tagerrøven på dem!
Bliver man ikke lidt harm???

Jeg synes det er svineri .. F.eks. sådan en som mig, der tager en uddannelse, men fordi jeg ikk kan få en elevplads men er nødt til at gør min uddannelse færdig på en skole, kan jeg KUN få 5500 kr OM MÅNENDEN !! .. efter skat

Anmeld

8. januar 2012

Kvindemin

Chraz skriver:

kunne de da for filan ikke sætte SUen op i stedet så man kunne tage sig en uddannelse uden at skulle skylde 100.000 væk bagefter fordi man har været nødt til at tage et SUlån.. Synes godt nok det er for langt ude hvis det stiger så meget. Brug dog de 4500 om måneden på SUen i stedet.  

Du har så evig ret!!!!!
Mendet er vidst mig der har opfattet det forkert, det var før skat

Anmeld

8. januar 2012

maria_wlt

wamse skriver:

Jeg skriver heller ingen steder at i keder jer, men jeg skriver at jeg har rigeligt i mit eget liv.

Ud over det, så kunne man jo prøve at sætte sig lidt mere ind i det, for man får ikke 13.000 udbetalt på kh, og det med at det er steget meget, er en ret relativ vurdering.

Det var det du mente..

Jeg skriver heller ikke at jeg tror at det er det man vil få udbetalt..

Anmeld

8. januar 2012

katrine26

Lige p.t i dagens Danmark og for den sags skyld i resten af verden er det sådan at der er  ekstrem meget ledighed grundet krisen.

Som kontantmodtager bliver jeg da en smugle støt over at i syntes 13.000 kr er mange penge og at satsen skal være det samme som su. ( så det bedre kan betale sig at udd. sig). Vis den var dette ville jeg ikke engang havde mulighed for at betale min søns vuggestue og ville være nødsagde ( staves) at flytte på gaden eller hjem til min forældre hvor vi så kunne få liv til at bo 3 mand på et 1 værelse.

Jeg vil heller end gerne have mig plus de 65 andre jeg sidder sammen med til hverdag et arbejde og yde prodoktivt til verdens øknomi, men selvom jeg har søgt arbejde de sidste 4-5 mdr har der være lige nul at få. så lige inde i skære alle over med et karm ( staves) så tag og kig på verdens sitautionen. 

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.