Hej søde..
Først et
til Jer..3 gange...puha, det kan jeg slet ikke bære..og vi synes det var hårdt nok bare ved den første..
Altså Emma kom i uge 28, og vejede kun 648 g grundet min svangerskabsforgiftning..de valgte at tage hende ud fordi hun faldt i hjertelyd et par gange..
Og fordi hun var så lille og ftf, blev hun jo tjekket i hoved og r..
Det var på OUH jeg var indlagt til aflastning forinden og efterfølgende..synes lægerne var meget meget obse på os..
tror faktisk først da hun var de ca 4-5 dage gammel de kunne se hun blev ødimatøs, og opspilet og alt det der kendetegner NEC..
der blev taget røntgen og det hele og de ser jo, den er gal ved tarmene..det resulterede i operation hvorved de fjernede halvdelen af tyk og tyndtarmen og hun fik anlagt stomi_ de har fjernet hvad de kunne se var inficeret..og hun får det faktisk bedre og bedre..men ca 25 dage efter kan de se på røngten at den er gal igen..tror hun har fået taget 2-3 røngten billeder i mellemtiden..de vælger at operere igen men da kirurgen "får åbnet", kan gan godt se det ikke går og ja, så får vi jo den sørgelige besked..hun har hidtil lagt i kuvøse og vi har haft hende ude og lagt kænguru..den dag de opererer 2 gang hvor håbet slukkes, får vi hende ud til os uden maskiner, slanger og diverse og hun sover stille ind på mit bryst ca 1 time senere 
men kirurgen kunne vitterligt ikke gøre noget og var selv ked og led ved det..
men det var jo også bare kommet igen som at vende en hånd - lægerne var slet ikke forberedt på det..
Anmeld