Nec ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Christina.78

Hej søde..

Først et  til Jer..3 gange...puha, det kan jeg slet ikke bære..og vi synes det var hårdt nok bare ved den første..

Altså Emma kom i uge 28, og vejede kun 648 g grundet min svangerskabsforgiftning..de valgte at tage hende ud fordi hun faldt i hjertelyd et par gange..

Og fordi hun var så lille og ftf, blev hun jo tjekket i hoved og r..

Det var på OUH jeg var indlagt til aflastning forinden og efterfølgende..synes lægerne var meget meget obse på os..

tror faktisk først da hun var de ca 4-5 dage gammel de kunne se hun blev ødimatøs, og opspilet og alt det der kendetegner NEC..

der blev taget røntgen og det hele og de ser jo, den er gal ved tarmene..det resulterede i operation hvorved de fjernede halvdelen af tyk og tyndtarmen og hun fik anlagt stomi_ de har fjernet hvad de kunne se var inficeret..og hun får det faktisk bedre og bedre..men ca 25 dage efter kan de se på røngten at den er gal igen..tror hun har fået taget 2-3 røngten billeder i mellemtiden..de vælger at operere igen men da kirurgen "får åbnet", kan gan godt se det ikke går og ja, så får vi jo den sørgelige besked..hun har hidtil lagt i kuvøse og vi har haft hende ude og lagt kænguru..den dag de opererer 2 gang hvor håbet slukkes, får vi hende ud til os uden maskiner, slanger og diverse og hun sover stille ind på mit bryst ca 1 time senere

men kirurgen kunne vitterligt ikke gøre noget og var selv ked og led ved det..

men det var jo også bare kommet igen som at vende en hånd - lægerne var slet ikke forberedt på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Tullemuzz

prinsesse snullergøj skriver:

tak for jeres medfølelse

Er virkelig ked af og hører stort herfra

Anmeld

23. januar 2012

Nessie

Hvor er det forfærdeligt for jer

Jeg kan godt forstå at I vil have nogle svar på alle jeres spørgsmål.

Kender intet til det, men håber at I får jeres ønskebarn, på den ene eller anden måde

Anmeld

23. januar 2012

Nessie

Christina.78 skriver:

Hej søde..

Først et  til Jer..3 gange...puha, det kan jeg slet ikke bære..og vi synes det var hårdt nok bare ved den første..

Altså Emma kom i uge 28, og vejede kun 648 g grundet min svangerskabsforgiftning..de valgte at tage hende ud fordi hun faldt i hjertelyd et par gange..

Og fordi hun var så lille og ftf, blev hun jo tjekket i hoved og r..

Det var på OUH jeg var indlagt til aflastning forinden og efterfølgende..synes lægerne var meget meget obse på os..

tror faktisk først da hun var de ca 4-5 dage gammel de kunne se hun blev ødimatøs, og opspilet og alt det der kendetegner NEC..

der blev taget røntgen og det hele og de ser jo, den er gal ved tarmene..det resulterede i operation hvorved de fjernede halvdelen af tyk og tyndtarmen og hun fik anlagt stomi_ de har fjernet hvad de kunne se var inficeret..og hun får det faktisk bedre og bedre..men ca 25 dage efter kan de se på røngten at den er gal igen..tror hun har fået taget 2-3 røngten billeder i mellemtiden..de vælger at operere igen men da kirurgen "får åbnet", kan gan godt se det ikke går og ja, så får vi jo den sørgelige besked..hun har hidtil lagt i kuvøse og vi har haft hende ude og lagt kænguru..den dag de opererer 2 gang hvor håbet slukkes, får vi hende ud til os uden maskiner, slanger og diverse og hun sover stille ind på mit bryst ca 1 time senere

men kirurgen kunne vitterligt ikke gøre noget og var selv ked og led ved det..

men det var jo også bare kommet igen som at vende en hånd - lægerne var slet ikke forberedt på det..

Hvor frygteligt

Anmeld

23. januar 2012

jeanne-skat

har godt nok ondt af jer... så du får lige en kæmpe 

Anmeld

23. januar 2012

Christina.78

Nessie skriver:

Hvor frygteligt

Ja det var frygteligt...men vi har kæmpet og er kommet over på den anden side nu..til trods for at det stadig gør ondt

og tak for din tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.