Nec ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.459 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

prinsesse snullergøj

hej....

Vi mistede vores skønne lille prinsesse 20 december, hun døde af Nec, vi stiller spørgsmål ved hvordan det ikke blev opdaget i opløbet, så hun havde haft en chance for overlevelse.....

Er der nogen der har oplevet Nec og ved hvordan det blev opdaget hos dem, hvad der blev gjort for at be- eller afskræfte det, og derefter forløbet`?????

vi forstår ikke at der i journalen 19 december kan stå inegn tegn på Nec (plus vi ikke havde hørt om det før) men at hun så 20 december og formiddagen får konstateret at hun har nec, så slemt at hele tarmen er færdig, og at de ikke kan redde hende

Det er jo en koldbrand af tarmen, og efter hvad vi har fået oplyst er hendes tarm i den alder ca 50 cm- kan der går koldbrand i hele den på under 1 døgn ??????

Hjælp os please med nogle svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Christina.78

Skriver lige til dig imorgen

Anmeld

7. januar 2012

prinsesse snullergøj

tak <3

Anmeld

7. januar 2012

2721

Jeg ved intet men kunne bare ikke forlade din tråd uden at sende dig et kæmpe kæmpe stort kram Det gør mig så ondt

Anmeld

7. januar 2012

Sasja77

Åh nej altså.....jeg må tilstå jeg aner intet om nec men for filan jeg ville ikke gå uden at give et cyber kram og udtrykke min dybeste medfølelse!

Pas på Jer!

Anmeld

7. januar 2012

l.kjoeller

prinsesse snullergøj skriver:

hej....

Vi mistede vores skønne lille prinsesse 20 december, hun døde af Nec, vi stiller spørgsmål ved hvordan det ikke blev opdaget i opløbet, så hun havde haft en chance for overlevelse.....

Er der nogen der har oplevet Nec og ved hvordan det blev opdaget hos dem, hvad der blev gjort for at be- eller afskræfte det, og derefter forløbet`?????

vi forstår ikke at der i journalen 19 december kan stå inegn tegn på Nec (plus vi ikke havde hørt om det før) men at hun så 20 december og formiddagen får konstateret at hun har nec, så slemt at hele tarmen er færdig, og at de ikke kan redde hende

Det er jo en koldbrand af tarmen, og efter hvad vi har fået oplyst er hendes tarm i den alder ca 50 cm- kan der går koldbrand i hele den på under 1 døgn ??????

Vil bare give dig en med på vejen. hvor er det synd for jer

Anmeld

7. januar 2012

Ryberg

Åh ved gud, hvor er det hårdt at læse... jeg føler så meget med jer...

jeg kan virkelig godt forstå at der er mange spørgsmål.. for det virker meget urealistisk - altså forløbet...

jeg kender ikke til NEC - men håber der er nogen herinde som kan give nogle svar på det du søger..

Stort herfra...

Anmeld

7. januar 2012

Muffin_girl

prinsesse snullergøj skriver:

hej....

Ved ikke hvad det er .. Men du skal have kram her fra

Anmeld

7. januar 2012

prinsesse snullergøj

ja det er skide hårdt- vi burde stadig være sammen med hende på sygehuset, og ved jo ikke om vi kan få barn igen, specielt da vi nu har mistet igen.... hvis det så er fordi undersøgelserne inden man beslutter sig for at en sygdom ikke er tilstede, ikke er grundige nok...... ja vi er rasende.... vores skønne ellers perfekte stærke pige

vores næste mulighed for et barn kan ske at blive en der vil hjælpe- selvfølgelig på den måde der er lovlig i danmark- kaldes stedbarnsadoption....

men nu må vi se deres dom- skal lige have en samtale omkring fødslen overstået også- den endte jo med akut kejsersnit 3 mdr for tidligt pga moderkageløsning

knus

Anmeld

7. januar 2012

prinsesse snullergøj

tak for jeres medfølelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.