Hvor mange sæt sengetøj har I????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

SaNiNa

Vi har helt sikker alt alt for mange.

Vi får også skiftet sengetøj en gang om ugen, og det er ikke lige hver gang jeg når at få det andet vasket og kan også godt lide det ikke altid er det samme.

Vi har 3 dobbel dyner og 3 almindelig dyner og så har Naia to dyner og Nicklas 2 dyner.

og så har de 4 dyner på hver værelse på loftet så der går altså også lige lidt sengetøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

morethanperfect

Malonde1985 skriver:

Ja, som overskriften lyder- hvor mange sæt sengetøj har I???

Jeg og kæresten diskuterer tit hvor meget der er normalt og ikke.. Jeg elsker at købe sengetøj.. Ikke mange, men synes det er rart at kunne skifte lidt. Han mener man bare skal have 1-2... Hmm...

Så Ladies frem med jeres mening )

Næsten 10 vil jeg tro

Anmeld

7. januar 2012

Peanut

2 sæt har vi.. Et på og et til vask  Men ville gerne et mere 

Også har vi også 4 sæt til gæster når de skal overnatte (det er ikke samme str. som vores eget)

Anmeld

7. januar 2012

Mille83

Malonde1985 skriver:

Jeg og kæresten diskuterer tit hvor meget der er normalt og ikke.. Jeg elsker at købe sengetøj.. Ikke mange, men synes det er rart at kunne skifte lidt. Han mener man bare skal have 1-2... Hmm...

2 stk rigtige gode og er glad for vi ikke har flere...

Anmeld

7. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg har mange med fra jeg flyttede hjemmefra, det har kæresten også, og så fik vi 4 sæt i julegave i 2010, så vi har nok 12 sæt.

Men så har vi så kun 3 enkeltlagner, vi har så enkeltmadrasser.

Anmeld

7. januar 2012

K&S

Malonde1985 skriver:

Vi har vist 4 sæt, men bruger kun de 2 af dem - det er tit, at vi (efter at have fået tørretumbler) bruger det samme hele tiden, for så slipper vi for at lægge det sammen og på plads

Anmeld

7. januar 2012

LR85

Har ca 4 sæt

Anmeld

7. januar 2012

Malonde1985

10000 tak for svar alle sammen

Jeg har jo som sagt nok 5-6 stk, men der tæller gæste sengetøjet med, så synes ikke jeg er slem! men har en kæreste som synes, at alt som ligger og ikke bliver brugt hele tiden, er for meget! Men man skal da ha noget at vælge imellem og nogen gange synes jeg bare vasketøjet hænger mig langt ud af halsen - vi er 4 herhjemme og jeg er den eneste der vasker tøj og hænger op - så der er det rart at ha flere sæt.

Anmeld

7. januar 2012

MinNoah

Vi har 7-8 sæt... Har lige fået 2 nye i julegave... Rigtig lækre! 2 af de sæt vi har bruger vi egentlig ikke, men gemmer dem til hvis man en dag får gæster der skal overnatte

Anmeld

7. januar 2012

M&M's Mor

Vi har 5-6 sæt...er lige i tvivl om det 6. er røget ud eller om det satdig ligger her... og så har vi 4 sæt til gæstedynerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.