Hvor mange sæt sengetøj har I????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.844 visninger
43 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Malonde1985

Ja, som overskriften lyder- hvor mange sæt sengetøj har I???

Jeg og kæresten diskuterer tit hvor meget der er normalt og ikke.. Jeg elsker at købe sengetøj.. Ikke mange, men synes det er rart at kunne skifte lidt. Han mener man bare skal have 1-2... Hmm...

Så Ladies frem med jeres mening )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Mira0911

Æhm... Øhm.... Jeg tror vi har omkring 8 sæt... 

Anmeld

7. januar 2012

AndreasMor84

vi har vidst 6 sæt

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

Tror vi har 4 .. Men vi bruger kun 2 af dem Hehe

Anmeld

7. januar 2012

IngenKoPåIsen

Tror jeg har 3.. Men bruger kun 2 Og egentlig har jeg jo 6- fordi jeg før havde sengetøj til 2 dyner- men nu er jeg alene, og bruger kun 1 dyne- så jeg har faktisk 6 sæt  

Anmeld

7. januar 2012

M (:

Tror vi har tre sæt, men har helt klart ét favoritsæt der ofte kommer af, direkte i vaskemaskinen, og så på igen.. 

Anmeld

7. januar 2012

lio

2 x 3 sæt som vi bruger selv og så 2 ekstra til overnattende gæster.

Har ikke brug for flere for de bliver vasket med det vuns og det ligger bare og fylder i skuffen, så alle vores "gamle" sæt er givet væk.

Anmeld

7. januar 2012

Moms

Vi har 3 sæt - og så nogle enkelte, der ikke er sæt, som vi bruger til gæster.

Jeg synes også sengetøj er helt vildt flot og lækkert og kunne også købe mig fattig i det :-)

Moms

Anmeld

7. januar 2012

TaAsJu

Vi har dobbelt dyne.. Og vi har 5 eller 6 sæt også har vi 3 sæt alm til gæster..
Her hjemme er det os begge der elsker senge tøj så der bliver købt noget rigtig lækkert, men jeg stryger også vores senge tøj så det bliver hurtiger slidt...

Anmeld

7. januar 2012

Mettemus

Fem sæt + nogle gamle nogle som egentligt er gode nok, men bare ikke så pæne som de andre. Jeg synes som dig det er rart med lidt at skifte imellem. Desuden har vi ikke tørretumbler, så det er ikke altid det bliver vasket samme dag som det bliver skiftet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.