Hvor mange sæt sengetøj har I????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

FrkLarsen

Malonde1985 skriver:

Ja, som overskriften lyder- hvor mange sæt sengetøj har I???

Jeg og kæresten diskuterer tit hvor meget der er normalt og ikke.. Jeg elsker at købe sengetøj.. Ikke mange, men synes det er rart at kunne skifte lidt. Han mener man bare skal have 1-2... Hmm...

Så Ladies frem med jeres mening )

Tænke tænke..

Jeg mener at vi har 6 sæt liggende, men bytter imellem 2-3 forskellige, så der ligger 3 sæt der næsten ikke er brugt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

twinny

4 sæt...  bruger dog kun et eller to...

Anmeld

7. januar 2012

SS82

jeg mener vi har 6 sæt.

Anmeld

7. januar 2012

2babygirls

Tror vi har ca 10 forskellige sæt til to dyner og puder liggende, men har to favoritter. Elsker også sengetøj i mange farver, men det går manden ikke højt op i.

Anmeld

7. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har et sæt, som kommer i vask, tumbler og så på igen. Da jeg har dobbeltdyne og gerne vil have en god kvalitet, er de lidt dyre, og jeg har haft rigeligt andet at købe

Anmeld

7. januar 2012

signe.

Malonde1985 skriver:

Jeg og kæresten diskuterer tit hvor meget der er normalt og ikke.. Jeg elsker at købe sengetøj.. Ikke mange, men synes det er rart at kunne skifte lidt. Han mener man bare skal have 1-2... Hmm...

Vi har 4 sæt, men bruger kun de 2... de 2 andre bliver brugt ved diverse uheld, f.eks gylp eller tis som er endt på det ene om natten for eksempel..

Anmeld

7. januar 2012

signe.

signe. skriver:

Vi har 4 sæt, men bruger kun de 2... de 2 andre bliver brugt ved diverse uheld, f.eks gylp eller tis som er endt på det ene om natten for eksempel..

Hov, jeg troede det var baby sengetøj, sorry

Vi har 4 sæt sengetøj til OS også.. men bruger kun de 2.. hmm... hehe.. så faktisk akkurat ligesom med vores babysengetøj

Anmeld

7. januar 2012

Giraffen

Malonde1985 skriver:

vi har flere sæt, men det er ogås fordi vi skifter mellem sommer og vinterdyne, så vi har vist hvad der svarer til 2 sæt til vinterdynerne og 2 sæt til sommerdynerne jeg gider faktisk ikke have flere, synes det er spild af plads i skabet når man alligevel kun har ét sæt på ad gangen

Og efter vi har fået tørretumbler er det det samme sæt vi bruger fordi det andet er ved at være slidt op

Anmeld

7. januar 2012

Malonde1985

Spændende at høre hvor mange i andre har . Vi har nok 5 sæt, men det er også fordi vi tit har gæster.. Kæresten mener ikke vi skal tænke sengesæt til dem også og synes jo at 1-2 sæt er nok.. ) men synes jeg ikke!

Anmeld

7. januar 2012

B&J

2 x  4sæt som bliver skiftet imellem

også har vi 3 til gæster det er så ene alene kun et sæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.