Jeg springer ud nu, for mangler svar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

undskyld hvis jeg får dem først

skal selvfølgelig nok give en update.. ellers ville jeg ikke være sprunget ud endnu..

Skal du ikke undskylde.. Nogen er bare heldigere end andre  

JUBii venter spændt .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

Masig skriver:

Haha ja det kan da godt tænkes... Altså hvis det er graviditet, vil jeg mene at du har rimelig meget hcg i kroppen med de symptomer og så burde du måske kunne teste lidt før.. Men tror stadig lige du skal vente til efter weekenden...

ellers laver kroppen samme nummer som med den store, og så skal der blodprøver til for at fastslå en eventuel graviditet, kryds lige fingre for at det ikke sker denne gang..

må prøve at købe den der smarte test i kvickly og så teste søndag, så burde det jo være fordoblet i forhold til idag hvis der er noget..

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Skal du ikke undskylde.. Nogen er bare heldigere end andre  

JUBii venter spændt .. 

skal nok give en update..

du kan få den på face som en af de første hvis det er..

Anmeld

6. januar 2012

Masig

An&Jo skriver:

ellers laver kroppen samme nummer som med den store, og så skal der blodprøver til for at fastslå en eventuel graviditet, kryds lige fingre for at det ikke sker denne gang..

må prøve at købe den der smarte test i kvickly og så teste søndag, så burde det jo være fordoblet i forhold til idag hvis der er noget..

Altså den test i kvickly er vist den samme som i brugsen og den kunne jeg næsten ikke teste positiv på.. Så det er meget forskelligt hvilke teste man kan bruge, så man må jo bare prøve sig frem.. her var Valmed testene fra føtex de bedste

Men bliver da spændende at se hvad den siger...

Anmeld

6. januar 2012

serinasmor

hejsa

jeg ville altså gå til lægen og få lavet en blodprøve i stedet ... hvis du ikke kunne teste positivt m. den første er det vel heller ikke sikkert du kan med nr 2 .. '

forklar lægen det er derfor du gerne vil have taget en blodprøve ...

jeg ved godt du så er nødt til at vente til på mandag .. men har du ikke testet positivt inden da så er det da helt klart værd at overveje

for øvrigt kan du jo tage 1 års barsel fra dit studie

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Masig skriver:

Altså den test i kvickly er vist den samme som i brugsen og den kunne jeg næsten ikke teste positiv på.. Så det er meget forskelligt hvilke teste man kan bruge, så man må jo bare prøve sig frem.. her var Valmed testene fra føtex de bedste

Men bliver da spændende at se hvad den siger...

jeg har brugt valmed idag og de anden dag og der kan jeg ikke se noget på, og det kunne jeg heller ikke med den store, så det kan være jeg skal prøve de andre..

er kvickly og brugsen egentlig ikke os det samme?? for ja så burde jeg kunne få den i brugsen

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hejsa

jeg ville altså gå til lægen og få lavet en blodprøve i stedet ... hvis du ikke kunne teste positivt m. den første er det vel heller ikke sikkert du kan med nr 2 .. '

forklar lægen det er derfor du gerne vil have taget en blodprøve ...

jeg ved godt du så er nødt til at vente til på mandag .. men har du ikke testet positivt inden da så er det da helt klart værd at overveje

for øvrigt kan du jo tage 1 års barsel fra dit studie

du har ret.. prøver en test mere her i weekenden og er den ikke positiv, så ringer jeg til lægen.. desværre er det ikke den samme læge som sidst, men er sikker på ham her nok skal forstå mig hvis det er..

men min krop er mærkelig, så jeg kan vidst bare håbe på en positiv test.. det eneste min krop aldrig har drillet mig med er min cyklus og dag og tidspunkt for mens, det er kommet præcis samme dag og i samme tidsrum altid, det ændrede sig ikke engang efter fødslen..

Anmeld

6. januar 2012

Masig

An&Jo skriver:

jeg har brugt valmed idag og de anden dag og der kan jeg ikke se noget på, og det kunne jeg heller ikke med den store, så det kan være jeg skal prøve de andre..

er kvickly og brugsen egentlig ikke os det samme?? for ja så burde jeg kunne få den i brugsen

det kan jo også være fordi det bare er for tidligt... Jo kvickly og brugsen er vist det samme... Det er i hvert fald samme test mener jeg...

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

skal nok give en update..

du kan få den på face som en af de første hvis det er..

Det var sødt af dig Venter jeg spændt på så.. Har du sat dine forhåbninger op ? det har jeg selv gjort mange gange.. 

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Masig skriver:

det kan jo også være fordi det bare er for tidligt... Jo kvickly og brugsen er vist det samme... Det er i hvert fald samme test mener jeg...

super, så smutter jeg i brugsen, det er nemlig tættere på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.