Jeg springer ud nu, for mangler svar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Masig

An&Jo skriver:

Jeg har i den sidste uges tid lavet MANGE anonyme indlæg under prøver at blive gravid, men det er ikke fordi vi har forsøgt herhjemme, vi har bare været for dumme til at beskytte os..

MEN, jeg har ALLE symptomer på graviditet og har nu os fået ømme bryster som egentlig var det sidste symptom jeg manglede i forhold til da jeg ventede Johannes..

Jeg har det så skidt, og kaster op med jævne mellemrum, og har kvalme non stop, mit overskud er på et minimum og jeg kan sove hele dagen.. Har ligamentsmerter i stor stil så snart jeg hoster eller nyser, eller bare vender mig for hurtigt i sengen osv, men jeg er først gået over tid den 12, jeg forsøgte at teste idag, men den var selvfølgelig negativ, burde jeg kunne aflæse det nu hvis der virkelig er noget?? eller er det alt for tidligt??

please hjælp, er ved at være desperat nu, for har det elendigt, og det er dobbelt styrke af hvordan det var da jeg ventede Johannes..

Mvh Anika, der gerne snart vil have en positiv test, eller en afklaring på hvad det ellers er der gør det..
Bare kald mig desperat, men det her er skisme ikke sjovt, hvis det ikke er på grund af en baby, men det er det iøvrigt heller ikke alligevel!!

Hvis du først skal have mens omkring d. 12, så er der jo faktisk en uge til... Så det er lige tidligt nok at teste vil jeg mene... Jeg håber selvfølgelig der er en bebs i din mave, men vil da lige sige (selvom det ikke er en opmuntring) at jeg led rigtig meget af kvalme og ømme bryster i forbindelse med ÆL og mens... Det startede altid omkring ÆL og forsvandt først efter mens var startet.. Og sådan var det hver måned... Og det samme med niv og jag i underlivet (ligesom ligamentsmerter)... Så det KAN altså også være din cyklus der bare driller dig, men selvfølgelig for der er en bebs... (hvis altså det er det I ønsker)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ihh sikken noget.. Blev da helt forvirret da jeg så det var dig der havde lavet indlægget. Havde jeg ikke lige regnet med.. 

Jeg aner jo desværre ikke noget om alt det graviditets halløjsa.. 

Men hvad hvis den er positiv? Hvad tror du at du vil gøre, hvis du kan svare på det ? 

nej havde bestemt heller ikke regnet med at jeg skulle lave sådanne indlæg lige nu, men sådan blev det vidst..

Jamen vi har snakket meget frem og tilbage, netop fordi jeg har det som jeg har det, og er den der, jamen så beholder vi bebsen, men nu skal vi lige have enten mens eller to streger inden vi kan sige noget 100%

men kæresten håber da lidt på at den er der, og et eller andet sted gør jeg da os..

Anmeld

6. januar 2012

Mariajny

Tvillingemor90 skriver:

kføpuves

Nej kan ikke huske hvad den hedder, men de har dem oppe ved kasserne og som sagt er det en hvid pakke, men en lilla blomst på.

Mener prisen var som på en alm. graviditets-test

Dejligt i ser sådan på det

De hedder noget med rufus og koster 40kr pr test

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Masig skriver:

Hvis du først skal have mens omkring d. 12, så er der jo faktisk en uge til... Så det er lige tidligt nok at teste vil jeg mene... Jeg håber selvfølgelig der er en bebs i din mave, men vil da lige sige (selvom det ikke er en opmuntring) at jeg led rigtig meget af kvalme og ømme bryster i forbindelse med ÆL og mens... Det startede altid omkring ÆL og forsvandt først efter mens var startet.. Og sådan var det hver måned... Og det samme med niv og jag i underlivet (ligesom ligamentsmerter)... Så det KAN altså også være din cyklus der bare driller dig, men selvfølgelig for der er en bebs... (hvis altså det er det I ønsker)...

min krop har aldrig opført sig sådan her imellem ÆL og mens, for så ville jeg bestemt heller ikke undre mig over de pludselige symptomer.. :/

Men min cyklus har altid været præcis, og min krop har aldrig opført sig så sært her, ihvertfald ikke uden en grund, og grunden sidste gang var jo den første lille guldklump, som nu ikke er så lille mere..

Jamen vi håber da mere og mere at den er der, for ellers ville jeg da gerne have en grund til at jeg var så skidt.. jeg sover seriøst hele dagen væk hvis jeg kan få lov til det.. :O og ellers sidder jeg med hovedet ude over toilettet og kaster op..

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Mariajny skriver:

De hedder noget med rufus og koster 40kr pr test

tak for dit svar..

Anmeld

6. januar 2012

Masig

An&Jo skriver:

min krop har aldrig opført sig sådan her imellem ÆL og mens, for så ville jeg bestemt heller ikke undre mig over de pludselige symptomer.. :/

Men min cyklus har altid været præcis, og min krop har aldrig opført sig så sært her, ihvertfald ikke uden en grund, og grunden sidste gang var jo den første lille guldklump, som nu ikke er så lille mere..

Jamen vi håber da mere og mere at den er der, for ellers ville jeg da gerne have en grund til at jeg var så skidt.. jeg sover seriøst hele dagen væk hvis jeg kan få lov til det.. :O og ellers sidder jeg med hovedet ude over toilettet og kaster op..

Jeg tror godt en cyklus kan drille en enkelte gang imellem.. Men det lyder da godt nok mere som en bebs... men soms agt så er det jo meget tidligt at teste, så hvis du venter nogle dage eller måske en uge, så burde du kunne få et klart svar... Især med de symptomer...

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

nej havde bestemt heller ikke regnet med at jeg skulle lave sådanne indlæg lige nu, men sådan blev det vidst..

Jamen vi har snakket meget frem og tilbage, netop fordi jeg har det som jeg har det, og er den der, jamen så beholder vi bebsen, men nu skal vi lige have enten mens eller to streger inden vi kan sige noget 100%

men kæresten håber da lidt på at den er der, og et eller andet sted gør jeg da os..

Vil du ik godt lave en update så ? Jeg bliver helt spændt  

Men kan godt forstå det er svært at sige 100% ... Men krydser da fingre for at du får det resultat du ønsker Og jeg er slet ikke misundelig hvis du får to streger- NEJ DA

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Masig skriver:

Jeg tror godt en cyklus kan drille en enkelte gang imellem.. Men det lyder da godt nok mere som en bebs... men soms agt så er det jo meget tidligt at teste, så hvis du venter nogle dage eller måske en uge, så burde du kunne få et klart svar... Især med de symptomer...

har jo testdag på onsdag hvis det er, men for filen det er længe at vente..

og ja, kroppen kan godt drille, men det har den aldrig gjort før..

men kan jo være den lige skal jage skræk i livet på os nu hvor vi har været en smule uansvarlige med prævention

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Vil du ik godt lave en update så ? Jeg bliver helt spændt  

Men kan godt forstå det er svært at sige 100% ... Men krydser da fingre for at du får det resultat du ønsker Og jeg er slet ikke misundelig hvis du får to streger- NEJ DA

undskyld hvis jeg får dem først

skal selvfølgelig nok give en update.. ellers ville jeg ikke være sprunget ud endnu..

Anmeld

6. januar 2012

Masig

An&Jo skriver:

har jo testdag på onsdag hvis det er, men for filen det er længe at vente..

og ja, kroppen kan godt drille, men det har den aldrig gjort før..

men kan jo være den lige skal jage skræk i livet på os nu hvor vi har været en smule uansvarlige med prævention

Haha ja det kan da godt tænkes... Altså hvis det er graviditet, vil jeg mene at du har rimelig meget hcg i kroppen med de symptomer og så burde du måske kunne teste lidt før.. Men tror stadig lige du skal vente til efter weekenden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.