Masig skriver:
Hvis du først skal have mens omkring d. 12, så er der jo faktisk en uge til... Så det er lige tidligt nok at teste vil jeg mene... Jeg håber selvfølgelig der er en bebs i din mave, men vil da lige sige (selvom det ikke er en opmuntring) at jeg led rigtig meget af kvalme og ømme bryster i forbindelse med ÆL og mens... Det startede altid omkring ÆL og forsvandt først efter mens var startet.. Og sådan var det hver måned... Og det samme med niv og jag i underlivet (ligesom ligamentsmerter)... Så det KAN altså også være din cyklus der bare driller dig, men
selvfølgelig for der er en bebs... (hvis altså det er det I ønsker)...
min krop har aldrig opført sig sådan her imellem ÆL og mens, for så ville jeg bestemt heller ikke undre mig over de pludselige symptomer.. :/
Men min cyklus har altid været præcis, og min krop har aldrig opført sig så sært her, ihvertfald ikke uden en grund, og grunden sidste gang var jo den første lille guldklump, som nu ikke er så lille mere..

Jamen vi håber da mere og mere at den er der, for ellers ville jeg da gerne have en grund til at jeg var så skidt.. jeg sover seriøst hele dagen væk hvis jeg kan få lov til det.. :O og ellers sidder jeg med hovedet ude over toilettet og kaster op..
Anmeld