Jeg springer ud nu, for mangler svar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.673 visninger
45 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

An&Jo

Jeg har i den sidste uges tid lavet MANGE anonyme indlæg under prøver at blive gravid, men det er ikke fordi vi har forsøgt herhjemme, vi har bare været for dumme til at beskytte os..

MEN, jeg har ALLE symptomer på graviditet og har nu os fået ømme bryster som egentlig var det sidste symptom jeg manglede i forhold til da jeg ventede Johannes..

Jeg har det så skidt, og kaster op med jævne mellemrum, og har kvalme non stop, mit overskud er på et minimum og jeg kan sove hele dagen.. Har ligamentsmerter i stor stil så snart jeg hoster eller nyser, eller bare vender mig for hurtigt i sengen osv, men jeg er først gået over tid den 12, jeg forsøgte at teste idag, men den var selvfølgelig negativ, burde jeg kunne aflæse det nu hvis der virkelig er noget?? eller er det alt for tidligt??

please hjælp, er ved at være desperat nu, for har det elendigt, og det er dobbelt styrke af hvordan det var da jeg ventede Johannes..

Mvh Anika, der gerne snart vil have en positiv test, eller en afklaring på hvad det ellers er der gør det..
Bare kald mig desperat, men det her er skisme ikke sjovt, hvis det ikke er på grund af en baby, men det er det iøvrigt heller ikke alligevel!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Tvillingemor80

Det er meget tidligt at teste - jeg fik også symptomer meget tidligt da jeg ventede tvillingerne .. Men testede alligevel kun svagt positiv da jeg var gået over tid..

I kvickly sælger de test man kan tage en uge før forventet mens (mener jeg det er).. Det er en hvid pakke med en lilla blomst. Prøv den

Håber du for det svar du ønsker

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Tvillingemor90 skriver:

Det er meget tidligt at teste - jeg fik også symptomer meget tidligt da jeg ventede tvillingerne .. Men testede alligevel kun svagt positiv da jeg var gået over tid..

I kvickly sælger de test man kan tage en uge før forventet mens (mener jeg det er).. Det er en hvid pakke med en lilla blomst. Prøv den

Håber du for det svar du ønsker

ved du hvad testen hedder, og hvad den koster??

ja lyder ret desperat I know, men har det virkelig skidt..

Jamen vi har snakket lidt herhjemme om det, og er den der, så er den der, og så er bebs velkommen..

Anmeld

6. januar 2012

MorTil4<3

An&Jo skriver:

Jeg har i den sidste uges tid lavet MANGE anonyme indlæg under prøver at blive gravid, men det er ikke fordi vi har forsøgt herhjemme, vi har bare været for dumme til at beskytte os..

MEN, jeg har ALLE symptomer på graviditet og har nu os fået ømme bryster som egentlig var det sidste symptom jeg manglede i forhold til da jeg ventede Johannes..

Jeg har det så skidt, og kaster op med jævne mellemrum, og har kvalme non stop, mit overskud er på et minimum og jeg kan sove hele dagen.. Har ligamentsmerter i stor stil så snart jeg hoster eller nyser, eller bare vender mig for hurtigt i sengen osv, men jeg er først gået over tid den 12, jeg forsøgte at teste idag, men den var selvfølgelig negativ, burde jeg kunne aflæse det nu hvis der virkelig er noget?? eller er det alt for tidligt??

please hjælp, er ved at være desperat nu, for har det elendigt, og det er dobbelt styrke af hvordan det var da jeg ventede Johannes..

Mvh Anika, der gerne snart vil have en positiv test, eller en afklaring på hvad det ellers er der gør det..
Bare kald mig desperat, men det her er skisme ikke sjovt, hvis det ikke er på grund af en baby, men det er det iøvrigt heller ikke alligevel!!

jeg tog sådan en clear blue digital over en uge før forventet mens
og den melder jo klart ud

der skal du ikk glo efter en extra streg men bare læse og du er eller ikk er gravid

Anmeld

6. januar 2012

Tvillingemor80

An&Jo skriver:

ved du hvad testen hedder, og hvad den koster??

ja lyder ret desperat I know, men har det virkelig skidt..

Jamen vi har snakket lidt herhjemme om det, og er den der, så er den der, og så er bebs velkommen..

Nej kan ikke huske hvad den hedder, men de har dem oppe ved kasserne og som sagt er det en hvid pakke, men en lilla blomst på.

Mener prisen var som på en alm. graviditets-test

Dejligt i ser sådan på det

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

MilleMus1988 skriver:

jeg tog sådan en clear blue digital over en uge før forventet mens
og den melder jo klart ud

der skal du ikk glo efter en extra streg men bare læse og du er eller ikk er gravid

tak, må forsøge med sådan en så..

for ja, det er mega frustrerende at kigge efter den der ekstra streg.. som desuden aldrig kom da jeg ventede den ældste..

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Tvillingemor90 skriver:

Nej kan ikke huske hvad den hedder, men de har dem oppe ved kasserne og som sagt er det en hvid pakke, men en lilla blomst på.

Mener prisen var som på en alm. graviditets-test

Dejligt i ser sådan på det

super tusind tak..

må forsøge at smutte i kvickly..

Vi har heldigvis kendt hinanden i rigtig mange år, så vi ved alt om hinanden, og stoler på hinanden, og kærligheden er rigtig stor..

så selvfølgelig er bebs velkommen..

Anmeld

6. januar 2012

Tvillingemor80

An&Jo skriver:

super tusind tak..

må forsøge at smutte i kvickly..

Vi har heldigvis kendt hinanden i rigtig mange år, så vi ved alt om hinanden, og stoler på hinanden, og kærligheden er rigtig stor..

så selvfølgelig er bebs velkommen..

Det var så lidt Ja prøv det - det er så irriterende at gå i uvished

Dejligt i har sådan et godt forhold

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Tvillingemor90 skriver:

Det var så lidt Ja prøv det - det er så irriterende at gå i uvished

Dejligt i har sådan et godt forhold

det er nemlig rigtig træls at gå i uvished, især når man har det så dårligt som jeg har..

og man skal jo ikke være en ørn for at genkende tegnene når man har været gravid en gang før..

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Ihh sikken noget.. Blev da helt forvirret da jeg så det var dig der havde lavet indlægget. Havde jeg ikke lige regnet med.. 

Jeg aner jo desværre ikke noget om alt det graviditets halløjsa.. 

Men hvad hvis den er positiv? Hvad tror du at du vil gøre, hvis du kan svare på det ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.