Jeg har i den sidste uges tid lavet MANGE anonyme indlæg under prøver at blive gravid, men det er ikke fordi vi har forsøgt herhjemme, vi har bare været for dumme til at beskytte os..

MEN, jeg har ALLE symptomer på graviditet og har nu os fået ømme bryster som egentlig var det sidste symptom jeg manglede i forhold til da jeg ventede Johannes..
Jeg har det så skidt, og kaster op med jævne mellemrum, og har kvalme non stop, mit overskud er på et minimum og jeg kan sove hele dagen.. Har ligamentsmerter i stor stil så snart jeg hoster eller nyser, eller bare vender mig for hurtigt i sengen osv, men jeg er først gået over tid den 12, jeg forsøgte at teste idag, men den var selvfølgelig negativ, burde jeg kunne aflæse det nu hvis der virkelig er noget?? eller er det alt for tidligt??
please hjælp, er ved at være desperat nu, for har det elendigt, og det er dobbelt styrke af hvordan det var da jeg ventede Johannes..

Mvh Anika, der gerne snart vil have en positiv test, eller en afklaring på hvad det ellers er der gør det..

Bare kald mig desperat, men det her er skisme ikke sjovt, hvis det ikke er på grund af en baby, men det er det iøvrigt heller ikke alligevel!!
Anmeld