Kontanthjælp og ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Nå ok jeg troede man så blev trukket i KH..

Hov jeg læste for hurtigt... Jeg blev ikke trukket når mit barn var syg... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Jo jeg har.. men det ene hold bedsteforældre bor 50 km væk og kan jo ikke forvente de skal ligge og køre hver dag.. de andre har ikke bil og bor ti km fra dagplejen..
plus jeg gerne selv vil være den der køre hende ind.. altså som henter, er der lidt med hende osv..

nej det kan jeg godt forstå du vil men det kunne jo være en mulighed hvis det var... men ved ikke om du evt kan snakke med det aktivering sted om det hvis det er??

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det kan jeg godt forstå du vil men det kunne jo være en mulighed hvis det var... men ved ikke om du evt kan snakke med det aktivering sted om det hvis det er??

Jo måske.. men ved slet ikke hvad jeg skal endnu.. jeg har fået indkaldelse til et møde d. 16 kl 10.30.. men måske jeg slet ikke skal starte i aktivering med det samme.... hmm det er svært..
Men hvis jeg snakker med dem og de siger nej der er intet at gøre.. så ved de jo hvorfor jeg så melder mig syg  for jg vil indkøre mit barn ordentlig..

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Det kan du sagtens, i vores system har vi en fritagelses kategori der hedder manglende børnepasning

Nå ok perfekt.. må prøve snakke med dem..

Anmeld

6. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Jo måske.. men ved slet ikke hvad jeg skal endnu.. jeg har fået indkaldelse til et møde d. 16 kl 10.30.. men måske jeg slet ikke skal starte i aktivering med det samme.... hmm det er svært..
Men hvis jeg snakker med dem og de siger nej der er intet at gøre.. så ved de jo hvorfor jeg så melder mig syg  for jg vil indkøre mit barn ordentlig..

da jeg skulle indkaldes gik der 14dage før jeg skulle starte i min aktivering og til det møde kan du jo spørge om det...

for det er jo dit barns opstart

håber du finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.