Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneP skriver: ja og give Mor søvnløse nætter, om han nu er ude og gøre hende til ung-mormor hehe!
ja og give Mor søvnløse nætter, om han nu er ude og gøre hende til ung-mormor hehe!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louiiiise skriver: Ej. Hvor er han altså kær
Ej. Hvor er han altså kær
Ihh hvor er han bare skøn! Tænk at han allerede er blevet så stor! Tiden går alt for stærkt Men det lyder jo helt perfekt med amning, grød og alt det andet. Håber det kommer til at gå lige så nemt her
Oliver&Troia <3 skriver: guuuud hvor er han lækker
guuuud hvor er han lækker
Nessie skriver: Hvor er han da bare skøn
Hvor er han da bare skøn
Katte87 skriver: Ihh hvor er han bare skøn! Tænk at han allerede er blevet så stor! Tiden går alt for stærkt Men det lyder jo helt perfekt med amning, grød og alt det andet. Håber det kommer til at gå lige så nemt her
Lotus86 skriver: Nej det er slet ikke til at forstå, synes jo nærmest det var i går jeg fødteHeld og lykke med projekt grød, det er en sjov periode
Nej det er slet ikke til at forstå, synes jo nærmest det var i går jeg fødteHeld og lykke med projekt grød, det er en sjov periode
Hehe jo tak
Ja vi har prøvet lidt et par gange, men er ikke ordentlig igang endnu. Jeg håber lidt at han selv siger fra med amningen, ligesom Valdemar Det ville jo klart være nemmest hehe
Årh hvor er han skøn! De er så dygtige de kære små
Katte87 skriver: Hehe jo tak Ja vi har prøvet lidt et par gange, men er ikke ordentlig igang endnu. Jeg håber lidt at han selv siger fra med amningen, ligesom Valdemar Det ville jo klart være nemmest hehe
Himmelsmil skriver: Årh hvor er han skøn! De er så dygtige de kære små
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128