Så blev min lille bassemand også 6 måneder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Lotus86

Den 3. januar blev min lille baby 6 måneder... Måske det er ved at være på tide, at jeg indser, at han ikke er så lille mere Han triller nu rundt hele tiden, han ligger ikke stille i 2 minutter Han spiser grød med stort velbehag, vi kæmper dog stadig med grøntsagsmosen, meeen det skal nok komme (I hope) For anden nat i træk har han sovet på eget værelse, han fik ikke nok ro om dagen da han lå hos hos, så jeg måtte lige tage mig lidt sammen, og så få ham derind, det er jo det bedste for ham, men savner ham altså lidt, han ligger jo sååå langt væk nu Det er gået rigtig godt, i nat kom han dog ind til os omkring kl. 05.00, men ellers har han sovet fint derinde. Han bliver heller ikke ammet mere, det mistede han hurtigt interesseren for da han begyndte at få grød, men i forgårs sagde han helt stop, han vil på ingen måde ammes, det er jeg egentlig vældig godt tilfreds med, havde hele tiden sat mig for, at det skulle stoppe når han var 6 måneder, så det er jo helt perfekt at han var enig Han har også fået sin første tand, juleaften - sikke en julegave Den har drillet en smule, men kun kort om aftenen, nu har vi købt noget gummecreme, og det har virkelig været effektivt.

Men alt i alt, så går det bare forrygende, han er stadig en super glad lille dreng, jeg nyder hvert sekund med ham, og han smelter mit hjerte konstant, det jo helt ufatteligt så højt man kan elske

Billeder skal i ikke snydes for, så der kommer lige en "lille" bunke fra de sidste par uger

-Nanna
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

mulle85

kær dreng

Anmeld

6. januar 2012

Maja_4000

Hvor er han bare sød Bliver jo helt skruk ! :b

Anmeld

6. januar 2012

Lotus86

mulle85 skriver:

kær dreng

Tak

Anmeld

6. januar 2012

Lotus86

Maja_4000 skriver:

Hvor er han bare sød Bliver jo helt skruk ! :b

Tak

Haha... Så er det da bare med at komme i gang

Anmeld

6. januar 2012

Maja_4000

Lotus86 skriver:

Tak

Haha... Så er det da bare med at komme i gang

Ej , sgu ikke allerede Hehe 

Anmeld

6. januar 2012

Lotus86

Maja_4000 skriver:

Ej , sgu ikke allerede Hehe 

Nej det kan jeg egentlig godt forstå, jeg vil heller ikke have børn hurtigt efter hinanden

Anmeld

6. januar 2012

maria_wlt

Altid går så sindsyg stærkt når de først er kommet ud

Han er en rigtig lækker-mås 

Anmeld

6. januar 2012

_-Kathrine-_

Sikke da en skøn lille trold

Anmeld

6. januar 2012

Maja_4000

Lotus86 skriver:

Nej det kan jeg egentlig godt forstå, jeg vil heller ikke have børn hurtigt efter hinanden

Nemlig Vil gerne lade den første være "baby" lidt endnu :b Desuden er der alt det praktiske .. Så skal man have ny tremmeseng , klapvogn osv Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.