Så blev min lille bassemand også 6 måneder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Alexander&Lærke

Han ser dejlig ud og skønt at han trives...  Hvad gjore du ved amningen stoppede du bare dag til dag uden form for piller eller andet, og havd får han så istedet? Spørg lige for min datter er også begyndt at blive noget urolig når hun blive ammet, og vil enligt også godt snart stoppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

AnneP

Hvor er han bare en charmør!!!

Anmeld

6. januar 2012

Chalala85

Lotus86 skriver:

Den 3. januar blev min lille baby 6 måneder... Måske det er ved at være på tide, at jeg indser, at han ikke er så lille mere Han triller nu rundt hele tiden, han ligger ikke stille i 2 minutter Han spiser grød med stort velbehag, vi kæmper dog stadig med grøntsagsmosen, meeen det skal nok komme (I hope) For anden nat i træk har han sovet på eget værelse, han fik ikke nok ro om dagen da han lå hos hos, så jeg måtte lige tage mig lidt sammen, og så få ham derind, det er jo det bedste for ham, men savner ham altså lidt, han ligger jo sååå langt væk nu Det er gået rigtig godt, i nat kom han dog ind til os omkring kl. 05.00, men ellers har han sovet fint derinde. Han bliver heller ikke ammet mere, det mistede han hurtigt interesseren for da han begyndte at få grød, men i forgårs sagde han helt stop, han vil på ingen måde ammes, det er jeg egentlig vældig godt tilfreds med, havde hele tiden sat mig for, at det skulle stoppe når han var 6 måneder, så det er jo helt perfekt at han var enig Han har også fået sin første tand, juleaften - sikke en julegave Den har drillet en smule, men kun kort om aftenen, nu har vi købt noget gummecreme, og det har virkelig været effektivt.

Men alt i alt, så går det bare forrygende, han er stadig en super glad lille dreng, jeg nyder hvert sekund med ham, og han smelter mit hjerte konstant, det jo helt ufatteligt så højt man kan elske

Billeder skal i ikke snydes for, så der kommer lige en "lille" bunke fra de sidste par uger

-Nanna

Hvor er han bare fin

Anmeld

6. januar 2012

Lotus86

Mette&Alexander skriver:

Han ser dejlig ud og skønt at han trives...  Hvad gjore du ved amningen stoppede du bare dag til dag uden form for piller eller andet, og havd får han så istedet? Spørg lige for min datter er også begyndt at blive noget urolig når hun blive ammet, og vil enligt også godt snart stoppe.

Tak

Jamen jeg har ikke gjort noget, da han selv fra den ene dag til den anden, slet ikke ville ammes. Nu det jo kun to dage jeg ikke har ammet ham, så det stadig ret nyt, men han har ikke før ville have mme, så hvis han stadig ikke vil det, så er der ikke så meget at gøre, så får han lidt sødmælk og Feks. A38.

Anmeld

6. januar 2012

Lotus86

AnneP skriver:

Hvor er han bare en charmør!!!

Tak

Ja han er virkelig en charmør, det skal han nok blive glad for om 15-16 år

Anmeld

6. januar 2012

Lotus86

Chalala85 skriver:

Hvor er han bare fin

Tak

Anmeld

6. januar 2012

AnneP

Lotus86 skriver:

Tak

Ja han er virkelig en charmør, det skal han nok blive glad for om 15-16 år

ja og give Mor søvnløse nætter, om han nu er ude og gøre hende til ung-mormor hehe!

Anmeld

6. januar 2012

Louiiiise

Ej. Hvor er han altså kær  

Anmeld

6. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

guuuud hvor er han lækker

Anmeld

6. januar 2012

Nessie

Hvor er han da bare skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.