Jeg er blevet voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg er så en af de specielle kaffe drikkere, der ikke bryder sig om "rigtig" kaffe men foretrækker nescafe. Har dog fået en kaffemskine, men har hverken filter eller bønner til den. Som om det ikke var nok, drikker jeg min kaffe med både mælk og sukker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

PT skriver:

Jeg er så en af de specielle kaffe drikkere, der ikke bryder sig om "rigtig" kaffe men foretrækker nescafe. Har dog fået en kaffemskine, men har hverken filter eller bønner til den. Som om det ikke var nok, drikker jeg min kaffe med både mælk og sukker

haha..

Jeg var os ganske godt tilfreds med nescafe, men okay det bliver ret dyrt når kæresten drikker mange kopper de gange han er her.. så overgav mig og købte en billig maskine, og nu drikker jeg så os rigeligt med kaffe..

Anmeld

6. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

An&Jo skriver:

haha.. det er bare ikke alle der kan lære at drikke kaffe.. man skal have det ind fra barns ben tror jeg.. LOL

Jeg tror jeg fik det i sutteflasken;b Har i hvert fald altid drukket kaffe. De ældre, starter dog altid med at sige at det drikker unge mennesker jo ikk, når de tilbyder en kop ude i plejen..
- Så da jeg flyttede hjemmefra var en a de første investeringer en kaffemaskine, nu har jeg så bare lige fået fat i en hæslig kaffe- så pt står den på te:-)

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

LouiseVous skriver:

Jeg tror jeg fik det i sutteflasken;b Har i hvert fald altid drukket kaffe. De ældre, starter dog altid med at sige at det drikker unge mennesker jo ikk, når de tilbyder en kop ude i plejen..
- Så da jeg flyttede hjemmefra var en a de første investeringer en kaffemaskine, nu har jeg så bare lige fået fat i en hæslig kaffe- så pt står den på te:-)

haha..

ja det er en typisk kommentar at det drikker unge ikke.. jeg har nu boet ude i 5 år, og det er først nu jeg får en kaffemaskine..

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
An&Jo skriver:

har os altid malet dem selv, men synes bare aldrig de bliver grove nok..

Humm gad vide om det evt ka være fordi der er stor forskel på "filteret" i sådan nogle stempelkander?? Syntes ik det har været et problem efter vi gik over til grov malet. Vores er bare sådan en billig en, købt i netto eller sådan et sted engang i tidernes morgen! Vh Stine 

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

Humm gad vide om det evt ka være fordi der er stor forskel på "filteret" i sådan nogle stempelkander?? Syntes ik det har været et problem efter vi gik over til grov malet. Vores er bare sådan en billig en, købt i netto eller sådan et sted engang i tidernes morgen! Vh Stine 

min er ikke en stempelkande, der hælder du kaffen direkte i kanden, hælder vandet over og så sætter du et filter i, lader det trække og så drikker du..

Anmeld

6. januar 2012

skønneunger

jeg elsker duften af kaffe men jeg drikker det ikke, og vil sikkert heller aldrig gøre det

der er altid blevet drukket meget kaffe i min familie men jeg kan ikke lide det.

hvorfor er det at folk vil lære at drikke kaffe hvis de ikke kan lide det?

Anmeld

6. januar 2012

skønneunger

skønneunger skriver:

jeg elsker duften af kaffe men jeg drikker det ikke, og vil sikkert heller aldrig gøre det

der er altid blevet drukket meget kaffe i min familie men jeg kan ikke lide det.

glemte lige at sige at jeg dog altid har haft en kaffemaskine

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
An&Jo skriver:

min er ikke en stempelkande, der hælder du kaffen direkte i kanden, hælder vandet over og så sætter du et filter i, lader det trække og så drikker du..

Årh på den måde. Vidste jeg slet ik man ku få. Ku være at du sku ud og kigge på en billig stempel kande, hvis dine gæster klager vh stine

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

skønneunger skriver:

ved ikke hvorfor folk vil lære at drikke det hvis de ikke kan lide det, men jeg har nu altid godt kunnet lide det..

men drikker meget mere nu end jeg gjorde for et par år tilbage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.