Jeg er blevet voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

haha.. en mild start på kaffedrikning er at putte 3/4 mælk i et glas og så 1/4 kaffe, så smager det ikke så meget af kaffe, og så kan man opgradere kaffen efterhånden..

i starten skulle jeg bare have mega meget sukker i for at kunne drikke det, men nu tager jeg den sort

tror sq ikke jeg lære det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

tror sq ikke jeg lære det... 

haha.. det er bare ikke alle der kan lære at drikke kaffe.. man skal have det ind fra barns ben tror jeg.. LOL

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

haha.. det er bare ikke alle der kan lære at drikke kaffe.. man skal have det ind fra barns ben tror jeg.. LOL

Ja det er garanteret sådan noget i den stil... 

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Ja det er garanteret sådan noget i den stil... 

meget sikkert ja..

Anmeld

6. januar 2012

maryjane

Ha ha kaffe skal drikkes sort fra start blev der sagt, synes det smager hæsligt med noget i Hmm vores kaffemaskine er vist også mest til pynt for tiden... Aner ikke hvorfor jeg ikke drikker det mere, det var mit guld i gymnasietiden.. Suk

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

maryjane skriver:

Ha ha kaffe skal drikkes sort fra start blev der sagt, synes det smager hæsligt med noget i Hmm vores kaffemaskine er vist også mest til pynt for tiden... Aner ikke hvorfor jeg ikke drikker det mere, det var mit guld i gymnasietiden.. Suk

jeg drikker det os sort nu..

men lige i starten skulle jeg lige vænne mig til smagen..

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ejer ik en kaffemaskine og kommer heller aldrig til det. Her har vi dog altid stempel kaffe til når vi fået gæster. Bliver konstant moppet med at jeg nok aldrig bliver voksen Hé He! Mærkelig nok elsker jeg caputino mums. Vh Stine 

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

Ejer ik en kaffemaskine og kommer heller aldrig til det. Her har vi dog altid stempel kaffe til når vi fået gæster. Bliver konstant moppet med at jeg nok aldrig bliver voksen Hé He! Mærkelig nok elsker jeg caputino mums. Vh Stine 

jeg har os en coffee maker far Eva solo, men min søster var ted at dø over get, for så kom der jo grums i kaffen..

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
An&Jo skriver:

jeg har os en coffee maker far Eva solo, men min søster var ted at dø over get, for så kom der jo grums i kaffen..

Jeg maler altid selv de kaffe bøder vi køber, der ka man nemlig vælge at det ska være grov malet, så undgår man at der kommer grums i kaffen. Et lille trick jeg lærte efter at ha kommet til at fin male det og alle kopper, var fyldt med grums. Ret uheldigt! Vh stine

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

Jeg maler altid selv de kaffe bøder vi køber, der ka man nemlig vælge at det ska være grov malet, så undgår man at der kommer grums i kaffen. Et lille trick jeg lærte efter at ha kommet til at fin male det og alle kopper, var fyldt med grums. Ret uheldigt! Vh stine

har os altid malet dem selv, men synes bare aldrig de bliver grove nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.