Jeg er blevet voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

An&Jo

Ihvertfald hvis du spørger min søster..

Jeg har nemlig fået en kaffemaskine, og hele familien (inkl kæresten) jubler over at de ikke skal have nescafe mere når de besøger mig..

men føler mig altså ikke mere voksen end jeg var før kaffemaskinen gjorde sit indtog, men har vidst fået en afhængighed af kaffe som jeg ikke vidste jeg havde inden jeg fik maskinen.. har ihvertfald aldrig drukket så meget kaffe herhjemme som jeg gør nu.. før kunne jeg nøjes med at starte min dag med kaffe, og så få et par enkelte kopper i løbet af dagen, nu tømmer jeg let 2 kander.. :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

B&J

jaaaa det sagde min familie også til mig da jeg fik min kaffemaskine men jeg drikker ikke kaffe og min kæreste heller ikke så den har været brugt 3 gange og nu er den altså over 7år men ligner en helt ny fordi den aldrig bliver brugt hihihihihihi

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

B&J skriver:

jaaaa det sagde min familie også til mig da jeg fik min kaffemaskine men jeg drikker ikke kaffe og min kæreste heller ikke så den har været brugt 3 gange og nu er den altså over 7år men ligner en helt ny fordi den aldrig bliver brugt hihihihihihi

haha..

jeg har haft min i en lille uge nu, og aldrig har jeg drukket så meget kaffe.. det er jo pludselig blevet let tilgængeligt..

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg har nemlig fået en kaffemaskine, og hele familien (inkl kæresten) jubler over at de ikke skal have nescafe mere når de besøger mig..

men føler mig altså ikke mere voksen end jeg var før kaffemaskinen gjorde sit indtog, men har vidst fået en afhængighed af kaffe som jeg ikke vidste jeg havde inden jeg fik maskinen.. har ihvertfald aldrig drukket så meget kaffe herhjemme som jeg gør nu.. før kunne jeg nøjes med at starte min dag med kaffe, og så få et par enkelte kopper i løbet af dagen, nu tømmer jeg let 2 kander.. :O

Altså den dag jeg fik en kaffemaskine fik jeg samme svar Og nu kan jeg ikke undvære den Så tror bare kaffe en en afgørende faktor for om man er voksen  

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Altså den dag jeg fik en kaffemaskine fik jeg samme svar Og nu kan jeg ikke undvære den Så tror bare kaffe en en afgørende faktor for om man er voksen  

haha, ja åbenbart..

men har nu altid drukket kaffe, mængderne er bare blevet mere..

tror nu os mest at folk jubler over ikke at få serveret nescafe..

Anmeld

6. januar 2012

B&J

An&Jo skriver:

haha..

jeg har haft min i en lille uge nu, og aldrig har jeg drukket så meget kaffe.. det er jo pludselig blevet let tilgængeligt..

hihihih du mangler da ikke væske så

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

Jeg bliver aldrig voksen og lære aldrig at drikke kaffe! Har prøvet det op til flere med kakaopulver i... Det gik godt en periode hvor jeg boede alene... siden da synes jeg bare ikke om det... 

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

B&J skriver:

hihihih du mangler da ikke væske så

haha nej, jeg render på toilet hele tiden..

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Jeg bliver aldrig voksen og lære aldrig at drikke kaffe! Har prøvet det op til flere med kakaopulver i... Det gik godt en periode hvor jeg boede alene... siden da synes jeg bare ikke om det... 

haha.. en mild start på kaffedrikning er at putte 3/4 mælk i et glas og så 1/4 kaffe, så smager det ikke så meget af kaffe, og så kan man opgradere kaffen efterhånden..

i starten skulle jeg bare have mega meget sukker i for at kunne drikke det, men nu tager jeg den sort

Anmeld

6. januar 2012

B&J

An&Jo skriver:

haha nej, jeg render på toilet hele tiden..

hihihihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.