Bang for at være alene når der er mørkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Pige2009

TR skriver:

Det kan jeg holde til

Eller Morten Korch film! Der er i hvert fald rigeligt at tage af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

debbie19

jeg har det på sammemåde som mange af jer. og da vi overvejer at flytte til sommer. så har Jeg bestemt at det skal være i en lejlighed mindst på 1 sal. jeg er så bange for at være alene at jeg ikke tør bo i hus

Anmeld

6. januar 2012

Carl-Emil's mor

TR skriver:

Hej piiiger/Kvinder ..

Jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til, hva man kan gøre når man er en kæmpe kylling, når man er alene hjemme og der er mørkt ???

Det hjælper jo ikk jeg er afhæning af at der er nogle ude ved mig, når kæresten er på aften/nat arbejde eller når han er på skole i 5 uger af gangen ..  

Det rigtig slemt med mig, efter vi er flyttet i hus ...

Vil gerne kunne lide at være mig selv, selvom der er mørkt

Håber der er nogle der forstår hva jeg mener !

Taaaaaak

Undskyld det her er mega tarveligt men Gud hvor rart man ikke er den eneste!!!!! Jeg har det især hvis TV3 eller TV3+ viser reklame for Grimm så kan jeg slet ikke sove:/ så twilight eller hvad den hedder for år tilbage - jeg måtte lade døren til min lejlighed stå åben ud og tænde lyset i opgangen også lukke døren... Er kylling!!! Har været det fra helt lille af fantasien flyver afsted piv irriterende men nu når manden er på nattevagt tænder jeg anlægget og hører stille og rolig musik når jeg skal sove det luller mig så fint i søvn også svøber jeg mig selv og har masser af pudder i sengen så bum sover man

Anmeld

7. januar 2012

TR

Höör skriver:

Undskyld det her er mega tarveligt men Gud hvor rart man ikke er den eneste!!!!! Jeg har det især hvis TV3 eller TV3+ viser reklame for Grimm så kan jeg slet ikke sove:/ så twilight eller hvad den hedder for år tilbage - jeg måtte lade døren til min lejlighed stå åben ud og tænde lyset i opgangen også lukke døren... Er kylling!!! Har været det fra helt lille af fantasien flyver afsted piv irriterende men nu når manden er på nattevagt tænder jeg anlægget og hører stille og rolig musik når jeg skal sove det luller mig så fint i søvn også svøber jeg mig selv og har masser af pudder i sengen så bum sover man

hehe det helt i orden jeg har det selv på samme måde, med at det faktisk er rart at man ikke er den eneste der har det sådan ..

- Jeg må prøve lidt forskelligt på mandag, når min skal på aften arbejde ..

Anmeld

7. januar 2012

Meliora

Det jo helt vildt hvor mange der endeligt går og har det sådan .. F.eks. hos mig er der intet , når det er sommer ..

ok, hos mig er det altid når det er mørkt, både når jeg er hjemme, på arbejde, ude at cykle osv... og det har været sådan siden jeg gik fra min psykopat eks for over 8 år siden:-(  

Anmeld

7. januar 2012

TR

FruRafn skriver:

ok, hos mig er det altid når det er mørkt, både når jeg er hjemme, på arbejde, ude at cykle osv... og det har været sådan siden jeg gik fra min psykopat eks for over 8 år siden:-(  

Om sommer er det jo ikk mørkt før kl er mange ..

Ej det lyder da ikk godt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.