Bang for at være alene når der er mørkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

TR

babyboy2012 skriver:

Jeg har det på helt samme måde ! jeg plejer at særge for at alle døre er låst ! så skal man nemlig ikke bekymre sig om det ! Og så sørger jeg for at der aldrig er stille, altså at der enten kører musik i baggrunden eller at fjernsynet kører, så lægger man ikke mærke til alle lydene, lydene er som regel helt normale og absolut ikke noget man skal være bange for, men hvis der er helt stille begynder man er tænke alt muligt om lydene ! 

Det er mit råd, og det virker her ! 

F.eks så kører jeg den derop hvor at hvis ikk der er rullet for , så må der stå  nogle og kigger på mig . Hvis de nu prøver at bryde ind imens jeg sover , i bad eller et eller andet ..

Men ligeså snart der bare er en mere i huset, end mig er der intet !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

aarhusmor

TR skriver:

Ej hvor dejligt

Det da en ting der skal prøves af .

For det her er da ikk til at holde ud ..

nej det er slet ikke til at holde ud. Min mand er også tit ude at rejse. Men jeg låser stadig dørene

Anmeld

5. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er også selv bange for både at være alene og for mørket...

første råd er skaf en alarm med kontakter til dørene og vinduerne på den måde så kan du slå den til og vide med sikkerhed at der ikke kommer nogen ind uden du hører det... har hjulpet mig en del til at kunne være alene hjemme i et par timer uanset om det er lyst eller mørkt...

dernæst sørg for at manden/kæresten er forstået med du måske har brug for en enkel sms i løbet af dagen med bare: hej skat, hvordan har du det ? lige nu skal jeg bla bla bla... følte mig tættere på manden når han sms'ed mig mens han var på job og jeg var alene hjemme... gav en sikkerhed inden i at jeg vidste at jeg bare kunne ringe eller sms'e til ham...

Find noget musik du kan lide... her hjælper det at sætte musik på for så føles der ikke så tomt...

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

TR skriver:

Jaaa synes bare jeg har prøvet det .. Det os bekranset hva for nogle film jeg tøre at se, når jeg er alene

Matador og Krøniken må være at foretrække, så der er da lige nogle timer der Ellers komedier eller kærlighedsfilm

Anmeld

5. januar 2012

Bassemor<3

TR skriver:

F.eks så kører jeg den derop hvor at hvis ikk der er rullet for , så må der stå  nogle og kigger på mig . Hvis de nu prøver at bryde ind imens jeg sover , i bad eller et eller andet ..

Men ligeså snart der bare er en mere i huset, end mig er der intet !

sådan har jeg også haft det !! bare tænk på at det ikke er farligt hvis der er nogen der kigger på dig ! huske hele tiden at døren er låst så der er ingen der kan komme ind og så er det en god ide at gå i bad med badeværelsesdøren åben, har jeg også gjort meget, og stadig med musik i baggrunden ! har du overvejet at få et kæledyr ? ( hvis du ikke har et ?) en hund evt. Det er rigtig dejligt ! 

Anmeld

5. januar 2012

Meliora

TR skriver:

Hej piiiger/Kvinder ..

Jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til, hva man kan gøre når man er en kæmpe kylling, når man er alene hjemme og der er mørkt ???

Det hjælper jo ikk jeg er afhæning af at der er nogle ude ved mig, når kæresten er på aften/nat arbejde eller når han er på skole i 5 uger af gangen ..  

Det rigtig slemt med mig, efter vi er flyttet i hus ...

Vil gerne kunne lide at være mig selv, selvom der er mørkt

Håber der er nogle der forstår hva jeg mener !

Taaaaaak

Kende

Anmeld

5. januar 2012

Meliora

TR skriver:

Hej piiiger/Kvinder ..

Jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til, hva man kan gøre når man er en kæmpe kylling, når man er alene hjemme og der er mørkt ???

Det hjælper jo ikk jeg er afhæning af at der er nogle ude ved mig, når kæresten er på aften/nat arbejde eller når han er på skole i 5 uger af gangen ..  

Det rigtig slemt med mig, efter vi er flyttet i hus ...

Vil gerne kunne lide at være mig selv, selvom der er mørkt

Håber der er nogle der forstår hva jeg mener !

Taaaaaak

Kende det udemærket! Har det fuldstændigt sådan. Når jeg er alene hjemme sover jeg altid med natlampen tændt:-) Men tvinger mig selv til ikke at lade tankerne slippe helt løs så man går helt i selvsving...

Anmeld

5. januar 2012

TR

FruRafn skriver:

Kende det udemærket! Har det fuldstændigt sådan. Når jeg er alene hjemme sover jeg altid med natlampen tændt:-) Men tvinger mig selv til ikke at lade tankerne slippe helt løs så man går helt i selvsving...

Det jo helt vildt hvor mange der endeligt går og har det sådan .. F.eks. hos mig er der intet , når det er sommer ..

Anmeld

5. januar 2012

TR

Wampires skriver:

Er også selv bange for både at være alene og for mørket...

første råd er skaf en alarm med kontakter til dørene og vinduerne på den måde så kan du slå den til og vide med sikkerhed at der ikke kommer nogen ind uden du hører det... har hjulpet mig en del til at kunne være alene hjemme i et par timer uanset om det er lyst eller mørkt...

dernæst sørg for at manden/kæresten er forstået med du måske har brug for en enkel sms i løbet af dagen med bare: hej skat, hvordan har du det ? lige nu skal jeg bla bla bla... følte mig tættere på manden når han sms'ed mig mens han var på job og jeg var alene hjemme... gav en sikkerhed inden i at jeg vidste at jeg bare kunne ringe eller sms'e til ham...

Find noget musik du kan lide... her hjælper det at sætte musik på for så føles der ikke så tomt...

taaak for det ..

Min kæreste ved godt jeg er kylling, når der er mørkt .. bare om morgen når han kører før jeg tager afsted, skal han løse døren ..

Men tror simpelthen det for jeg lader mine tanker bestemme

Anmeld

5. januar 2012

TR

Baagøe skriver:

Matador og Krøniken må være at foretrække, så der er da lige nogle timer der Ellers komedier eller kærlighedsfilm

Det kan jeg holde til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.