Bang for at være alene når der er mørkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

TR

Hej piiiger/Kvinder ..

Jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til, hva man kan gøre når man er en kæmpe kylling, når man er alene hjemme og der er mørkt ???

Det hjælper jo ikk jeg er afhæning af at der er nogle ude ved mig, når kæresten er på aften/nat arbejde eller når han er på skole i 5 uger af gangen ..  

Det rigtig slemt med mig, efter vi er flyttet i hus ...

Vil gerne kunne lide at være mig selv, selvom der er mørkt

Håber der er nogle der forstår hva jeg mener !

Taaaaaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
TR skriver:

Hej piiiger/Kvinder ..

Jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til, hva man kan gøre når man er en kæmpe kylling, når man er alene hjemme og der er mørkt ???

Det hjælper jo ikk jeg er afhæning af at der er nogle ude ved mig, når kæresten er på aften/nat arbejde eller når han er på skole i 5 uger af gangen ..  

Det rigtig slemt med mig, efter vi er flyttet i hus ...

Vil gerne kunne lide at være mig selv, selvom der er mørkt

Håber der er nogle der forstår hva jeg mener !

Taaaaaak

Jeg følger lige med .. For har det selv på samme måde efter vi flyttede i rækkehus her for et år siden .. Jeg låser døren og har min søn sovende inden i min seng , når kæresten er på overarbejde til kl 22-23 stykke .. Uha det mørke der kan virkelige skramme mig . 

Anmeld

5. januar 2012

kimfrit

Jeg plejer at beskræftige mig med film eller andet der behøver min koncentration, så mine tanker ikke løber af med mig

Måske det virker???

Anmeld

5. januar 2012

Bassemor<3

Jeg har det på helt samme måde ! jeg plejer at særge for at alle døre er låst ! så skal man nemlig ikke bekymre sig om det ! Og så sørger jeg for at der aldrig er stille, altså at der enten kører musik i baggrunden eller at fjernsynet kører, så lægger man ikke mærke til alle lydene, lydene er som regel helt normale og absolut ikke noget man skal være bange for, men hvis der er helt stille begynder man er tænke alt muligt om lydene ! 

Det er mit råd, og det virker her ! 

Anmeld

5. januar 2012

TR

MarleneOlsen skriver:

Jeg følger lige med .. For har det selv på samme måde efter vi flyttede i rækkehus her for et år siden .. Jeg låser døren og har min søn sovende inden i min seng , når kæresten er på overarbejde til kl 22-23 stykke .. Uha det mørke der kan virkelige skramme mig . 

Bare iorden ..

Heldigt nok du har din søn jeg har kun en lille chihuahua hehe ..

Ja jeg hader det VIRKELIG os !!

Spørgsmålet er bare, om der kan gøres noget ved det ..

Anmeld

5. januar 2012

Mira0911

Det bøvler jeg også med.. 

Jeg har endnu ikke fundet nogle gode råd til det.. Er stadig bange når jeg er alene hjemme med tøserne... Bliver det endnu til Februar hvor jeg skal være alene.... 

Anmeld

5. januar 2012

aarhusmor

Jeg har været bange hele mit liv indtil en skoleveninde hjalp mig sidste år, med tankefeltsterapi. Man kan se på youtube hvordan man gør og umiddelbart tænker man at det er latterligt at gøre. Men jeg gjorde det nogle få gange og har ikke været bange i et år nu

Anmeld

5. januar 2012

TR

kimfrit skriver:

Jeg plejer at beskræftige mig med film eller andet der behøver min koncentration, så mine tanker ikke løber af med mig

Måske det virker???

Jaaa synes bare jeg har prøvet det .. Det os bekranset hva for nogle film jeg tøre at se, når jeg er alene

Anmeld

5. januar 2012

TR

aarhusmor skriver:

Jeg har været bange hele mit liv indtil en skoleveninde hjalp mig sidste år, med tankefeltsterapi. Man kan se på youtube hvordan man gør og umiddelbart tænker man at det er latterligt at gøre. Men jeg gjorde det nogle få gange og har ikke været bange i et år nu

Ej hvor dejligt

Det da en ting der skal prøves af .

For det her er da ikk til at holde ud ..

Anmeld

5. januar 2012

TR

babyboy2012 skriver:

Jeg har det på helt samme måde ! jeg plejer at særge for at alle døre er låst ! så skal man nemlig ikke bekymre sig om det ! Og så sørger jeg for at der aldrig er stille, altså at der enten kører musik i baggrunden eller at fjernsynet kører, så lægger man ikke mærke til alle lydene, lydene er som regel helt normale og absolut ikke noget man skal være bange for, men hvis der er helt stille begynder man er tænke alt muligt om lydene ! 

Det er mit råd, og det virker her ! 

Nemlig ..

Tror os det fordi der er mange nye lyde herude og så fordi jeg er god til at køre mig selv hele op ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.