Besøg af clairvoyant.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Nalle

janne1986 skriver:

Hvis det er nogen trøst på nogen måde så er din mands familie langt fra de eneste der har den opfattelse....

Sådan var det også med min mands familie, det er faktisk først blevet godt nu 5 år senere... Som om de har indset jeg ikke går nogen steder,,,,  Underligt, ik?

Håber alligevel de giver dig en ordenlig undskyldning for det der mudder kast...

Ja, det utroligt det skal tage så lang tid at blive "accepteret"
Ja, jeg snakker heldigvis rigtig godt med hans mor, og hans ene bror Det er det der betyder noget for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Nalle

Camillos skriver:

Jeg har ingen ord... Men du er stærk 

Anmeld

6. januar 2012

Hougaard92

Nuuuurh, det må være dejligt at få af vide

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Nalle skriver:

Amen! En ung pige som dig.. Uhh hvor må det dog bare være forfærdeligt.. rædselsfuldt... utroligt... Jeg tror han holder hånden over dig og jeres børn, han sørger for du er stærk! 

Godt der findes mennesker der kan se ind i den anden verden, og hjælpe dig videre 

Anmeld

6. januar 2012

Nalle

Camillos skriver:

Amen! En ung pige som dig.. Uhh hvor må det dog bare være forfærdeligt.. rædselsfuldt... utroligt... Jeg tror han holder hånden over dig og jeres børn, han sørger for du er stærk! 

Godt der findes mennesker der kan se ind i den anden verden, og hjælpe dig videre 

Han har gjort mig, til den jeg er idag

Anmeld

6. januar 2012

janne1986

Nalle skriver:

Ja, det utroligt det skal tage så lang tid at blive "accepteret"
Ja, jeg snakker heldigvis rigtig godt med hans mor, og hans ene bror Det er det der betyder noget for mig.

Ja det er underligt...

Men dejligt du har god kontakt med hans mor og ene bror... Også for børnenes skyld...

Hans mor ser sikkert også Peter i børnene, hvor det så måske er lidt sjovt og have dem,,,

Må simpelthen sige din historie har sat sig dybt i mig, tænker tit på dig, uden og kende dig...

Anmeld

6. januar 2012

Nalle

janne1986 skriver:

Ja det er underligt...

Men dejligt du har god kontakt med hans mor og ene bror... Også for børnenes skyld...

Hans mor ser sikkert også Peter i børnene, hvor det så måske er lidt sjovt og have dem,,,

Må simpelthen sige din historie har sat sig dybt i mig, tænker tit på dig, uden og kende dig...

Ja, specielt vores datter ligner ham utrolig meget

Anmeld

6. januar 2012

janne1986

Nalle skriver:

Ja, specielt vores datter ligner ham utrolig meget

Er det ik både skide dejligt og lidt hårdt?

Anmeld

6. januar 2012

Nalle

janne1986 skriver:

Er det ik både skide dejligt og lidt hårdt?

Jo, i starten var det rigtig hårdt!

Anmeld

6. januar 2012

janne1986

Nalle skriver:

Jo, i starten var det rigtig hårdt!

Men det er virkelig nogle kønne børn du har dig, har luret på din side hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.