Det har været en helt fantastisk oplevelse at komme i kontant med Peter igennem clairvoyanten, meget mere positivt end jeg havde turde håbe på!
Peter kunne ikke fortælle hvorf or han kørte galt, da han mistede herredømmet over bilen, og blev " slået " ud, og mærkede ingenting, det var slet ikke hans hensigt at det skulle ende som det gjorder, han ville egenligt bare ud og tænke lidt, da han følte sig meget stresset, hvilket vi også havde, en stresset hverdag. Men han mærkede ingenting, og han har det godt, han er ikke sur og bitter over han er død, han er skuffet over han kørte. Han kørte rigtig stærkt, det gjorder han altid sagde hun, og det gjorder han altid, han havde kørt ca 180 km/t da han kørte galt. Men han er rigtig glad for alt det vi nåede at få sammen, at vi nåede at få to børn sammen, han siger han slet ikke har tid til at tænke på det negative, og han er her til jeg får det godt igen, før vil han ikke " komme videre " han er utrolig meget over Victoria, og hun kunne fortælle mig at forholdet ikke var det samme til Sebastian som det havde været til Victoria, hvilket er fuldstændigt rigtigt, for Victoria var, er fars pige. Peter vil ikke have at Victoria og Sebastian skal kalde en anden for far, det vil han bliver meget skuffet over. Hun beskrev Peter nøjagtig som han var, livsglad, glad, og med dem flotteste blå øjne, som Peter fortalte hende at jeg var rigtig glad for, hvilket også er ganske rigtigt. Peter har tit lyst til at ta' min hånd, og han fortalte hende at vi tit holdte i hånden, uanset hvad vi lavede, om vi skulle sove, gik eller kørte i bil. Hun sagde når han ikke holder øje med os, og passer på os, spiller han på en playstation eller lign. hvilket han elskede, og hun har han fået ro og lov til det
kunne ikke lade være med at smile da hun sagde det, for han elskede at spille, alt fra computer, playstation og hans telefon :')
Hun sagde det virkede som om, at vi havde kendt hinanden længe, og mødte hinanden tidligt, ca 5 år sagde hun ( vi har kendt hinanden i fire år ) hun sagde vi passede godt sammen, var som " skabt for hinanden " hinandens bedste venner, og vi havde det rigtig godt sammen, nok bedre end så mange andre unge, og det har hun fuldstændig ret i, vi havde noget specielt sammen, vi havde alt. Han var utrolig stolt af mig, og synes jeg klarede det hele så flot, og han vidste jeg var stærk nok til at komme videre. Han sagde som jeg også selv har sagt, at der må være en mening med at vi fik to børn så hurtigt. Og hun sagde hun kunne mærke, han var en utrolig god kæreste og far, bedre end så mange andre, også ældre! Han gjorder intet halvt, og det var vigtigt for ham at gøre hans arbejde rigtigt og helt, både på arbejde, men også som far og kæreste, og det er fuldstændig rigtigt, han ville gøre alt godt, og hun sagde han ikke ville have jeg skulle bekymre mig og noget, det var hans ansvar, og sådan var han, det var min Peter! Hun startede med at sige, at han var virkelig interesseret i at komme i kontant med mig, og fortælle mig at det ikke gjorder ondt, og at han ikke mærkede noget, for det vidste han jeg tænkte utroligt meget på, ganske rigtigt! Som hun sagde, hun kunne ikke se vi havde nogle skænderier af betydning, hvilket var ganske rigtigt, vi kunne skændes, men det havde ingen betydning noget af det. Hun var selv ved at blive meget rørt, da Victoria kom ind i stuen til mig, da Peter selv blev ked af det, og rørt af det.
Er bare så glad for at folk nu kan stoppe deres klamme rygter op i måsen, og at intet af det er sandt.
Og så sluttede hun af med at sige at jeg ville finde kærligheden igen, og få et barn mere, selvom jeg altid har sagt jeg kun ville have to børn, meget skræmmende synes jeg. Men Peter vil være over os, indtil jeg har fået det godt igen, og han siger der går et års tid, så vil jeg have det godt igen, så det må jeg vælge at tro på
Men han elsker mig og er stolt af mig, det var det der betød allermest at få af vide at HAN synes jeg gør tingene godt nok, og han var hverken skuffet eller jaloux på nogen måde, han ønsker kun jeg skal være lykkelig! Og sådan kender jeg Peter, han vil mig kun alt det bedste. Han var glad for det liv han havde haft, og han havde haft den bedste tid i sit liv sammen med mig, det sagde hun han var god til at fortælle mig, og det var han virkelig også.
Det var den bedste oplevelse jeg længe har haft.
Jeg skriver når jeg ved nærmere om hvornår det kommer i bladet