Besøg af clairvoyant.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Nalle

Mimbi skriver:

Hold da op hvor lyder det fantastiskt for dig Du lyder som eg meget stærk kvinde!!  

Det var meget rørende at læse dit indlæg

Jeg vil ønske dig og dine to børn alt det bedste i fremtiden

Mimbi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

bullerbassen

Pu ha fik helt kuldegysninger .... Hvor dejligt for dig du har fået svar på dine spørgsmål.

Er sikker på du Og dine børn kommer godt igennem denne proces , du virker til at være utroligt stærk.

God medvind fremover.

Anmeld

5. januar 2012

Mira0911

Blev meget meget rørt af at læse det.. Det må være så dejligt at have fået nogle svar... 

Anmeld

5. januar 2012

Chalala85

Hvor er det bare dejligt at læse, så dejligt du kan få nogen svar på alle dine spørgsmål

Det fortjener du virkelig.

Anmeld

5. januar 2012

Nalle

Det var fantastisk at få nogle af de svar, jeg har gået rundt med de sidste 4 måneder

Anmeld

5. januar 2012

Taniakb

Kan godt være at jeg aldrig har snakket med dig, men har fulgt dine indlæg lidt inde men mest efter at det hele skete. - Du sidder så dybt i mig ! .. Jeg tænker tit på dig når jeg kører hjem om aftenen eller kæresten gør.. Og jeg er stoppet med at sige "skynd dig hjem.." nu siger jeg "Kør pænt"..

Jeg er virkelig imponerede over at du har tacklet det hele så flot.. (Jeg personligt havde nok gravet min egen grav) .. Du må virkelig være stærk!

Godt at høre du har fået nogen svar, det fortjener du.. Og dejligt at han stadig passer på dig / jer...

Anmeld

5. januar 2012

Frk.S

Hvor dejligt at det var en god oplevelse for dig, og dejligt at du kom i kontakt med ham.
Du har ofte været i mine tanker.. jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det er, det du gennemgår. Men du virker bare til at være så stærk.

Hvilke klamme rygter er det folk er kommet med? Du behøver ikke svare, hvis du ikke vil. Uanset, så er det da noget mærkeligt noget hvis folk er begyndt at starte rygter om ham.

Mange tanker herfra.

Anmeld

5. januar 2012

Nalle

Taniakb skriver:

Kan godt være at jeg aldrig har snakket med dig, men har fulgt dine indlæg lidt inde men mest efter at det hele skete. - Du sidder så dybt i mig ! .. Jeg tænker tit på dig når jeg kører hjem om aftenen eller kæresten gør.. Og jeg er stoppet med at sige "skynd dig hjem.." nu siger jeg "Kør pænt"..

Jeg er virkelig imponerede over at du har tacklet det hele så flot.. (Jeg personligt havde nok gravet min egen grav) .. Du må virkelig være stærk!

Godt at høre du har fået nogen svar, det fortjener du.. Og dejligt at han stadig passer på dig / jer...

Hvor er du sød!
Ja, jeg er også ved at tro, jeg snart kan klare alt!

Anmeld

5. januar 2012

Nalle

Frk.S skriver:

Hvor dejligt at det var en god oplevelse for dig, og dejligt at du kom i kontakt med ham.
Du har ofte været i mine tanker.. jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det er, det du gennemgår. Men du virker bare til at være så stærk.

Hvilke klamme rygter er det folk er kommet med? Du behøver ikke svare, hvis du ikke vil. Uanset, så er det da noget mærkeligt noget hvis folk er begyndt at starte rygter om ham.

Mange tanker herfra.

Det er både familie og bekendte der har startet rygtet.

Så som at han må have været rassende da han kørte, hvorfor skulle han ellers køre.
Og, at han var kørt hjemme fra os, og gjort det med vijle, fordi vi var uvenner.

Der er snart ikke det folk, ikke har sagt :s

Anmeld

5. januar 2012

Frk.S

Nalle skriver:

Det er både familie og bekendte der har startet rygtet.

Så som at han må have været rassende da han kørte, hvorfor skulle han ellers køre.
Og, at han var kørt hjemme fra os, og gjort det med vijle, fordi vi var uvenner.

Der er snart ikke det folk, ikke har sagt :s

Det var da ikke rart!

Men godt at du har fået klarhed over det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.