Så blev krølfisen 6 mdr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

otlitrom

Mette&Alexander skriver:

Ja det går alt for stærkt, tiden går først for stærkt, når man får børn. Ja der er nr 2 som runder 6 md, og det går ikke mindre stærkt her anden gang. Synets også tiden fløj afsted med den store og fatter heller ikke helt at han skal i skole til næste år puha.... 

Skole? Gud, bliver de også så store?? Boas skal i DP om 4 mdr... Det er lige til at få ondt i maven over allerede. Men vi skal jo videre, og jeg skal forhåbentligt finde mig et arbejde.

Tiden går stærkt som mor - men det er en dejlig tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Nessie

kitty skriver:

Ja, det er helt vildt. Før vi ved af det er det tid til at forsøge med nr 2. Og der er I nu! Hvor er det bare ski*e spændende!! Jeg håber I tager den i første forsøg!!

det er så vildt

Vi kom så hurtigt til, at det næsten ikke er gået op for os at vi er i gang igen

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

Nessie skriver:

det er så vildt

Vi kom så hurtigt til, at det næsten ikke er gået op for os at vi er i gang igen

Fedt!! Men nu sker der!! Iiiih, hvor er det spændende! Jeg får ikke skrevet herinde så ofte, men jeg følger med og hepper!

Anmeld

4. januar 2012

Alexander&Lærke

kitty skriver:

Skole? Gud, bliver de også så store?? Boas skal i DP om 4 mdr... Det er lige til at få ondt i maven over allerede. Men vi skal jo videre, og jeg skal forhåbentligt finde mig et arbejde.

Tiden går stærkt som mor - men det er en dejlig tid!

Ja det gør de, troede jeg heller ikke for 4 1/2 år siden, men tiden er fløjet afsted. Lærke skal afted om 5 md, uhhh. Og ja det er en dejlig tid som mor, og en titel vi altid vil bære

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

Mette&Alexander skriver:

Ja det gør de, troede jeg heller ikke for 4 1/2 år siden, men tiden er fløjet afsted. Lærke skal afted om 5 md, uhhh. Og ja det er en dejlig tid som mor, og en titel vi altid vil bære

Ja, en fantastisk titel jeg vil bære med stolthed!!

Anmeld

4. januar 2012

Mettemus

Hvor er han bare såååå sød. Og stor! Ih seks måneder er en deeejlig alder. Og det blir skønnere og skønnere

Må give dig 100% ret i at tiden flyver afsted. Min lille bitte baby som knirker og ligger lisså stille og kigger med sine store sorte øjne er blevet en tumling uden jeg har opdaget det og fylder et år i morgen... crazy!

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

Mettemus skriver:

Hvor er han bare såååå sød. Og stor! Ih seks måneder er en deeejlig alder. Og det blir skønnere og skønnere

Må give dig 100% ret i at tiden flyver afsted. Min lille bitte baby som knirker og ligger lisså stille og kigger med sine store sorte øjne er blevet en tumling uden jeg har opdaget det og fylder et år i morgen... crazy!

ET ÅR??!! Det er da løgn?? Hold nu op, hvor er det gået stærkt!!

Tillykke med din smukke søns første fødselsdag! Jeg håber I får en dejlig dag!

Og bliver de skønnere endnu? Det ved jeg ikke om mit hjerte kan rumme

Anmeld

4. januar 2012

Leonora

Nøj hvor er han bare for dejlig :-)

Anmeld

4. januar 2012

ønskebørn74

kitty skriver:

Hvor er det sidste halve år lige blevet af? Jeg synes da blot det er et par døgn siden jeg fødte en dejlig dreng en tordenvejrsnat. Men næh nej

Nu er jeg mor til en rullende, glad dreng, der har charmekort på hånden i stor stil.. Og jeg elsker ham over alt i verden! Jeg der troede jeg aldrig skulle blive mor, er mor til den dejligste lille dreng. Vi har det rigtig godt, og han er nem og smilende..

Til 5 mdrs kontrol var han 68 og vejede 8 kg - jeg nægter at tro det stadig passer

*suk* den kærlighed!

Lige et par billeder fra julen

Hold nu op, hvor er han blevet stor og dejlig!!!

Anmeld

4. januar 2012

Frøken J.

Sikke en dejlig krølfis!! Jeg forstår heller ikke der allerede er gået 6 mdr :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.