Så blev krølfisen 6 mdr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.683 visninger
59 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

otlitrom

Hvor er det sidste halve år lige blevet af? Jeg synes da blot det er et par døgn siden jeg fødte en dejlig dreng en tordenvejrsnat. Men næh nej

Nu er jeg mor til en rullende, glad dreng, der har charmekort på hånden i stor stil.. Og jeg elsker ham over alt i verden! Jeg der troede jeg aldrig skulle blive mor, er mor til den dejligste lille dreng. Vi har det rigtig godt, og han er nem og smilende..

Til 5 mdrs kontrol var han 68 og vejede 8 kg - jeg nægter at tro det stadig passer

*suk* den kærlighed!

Lige et par billeder fra julen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Maria.

Han er godt nok lækker!

Anmeld

4. januar 2012

Lise

Må indrømme at det er sjældent at jeg sukker over andre folks børn, men ham her, han er sgu da bare for cute!!!  

Anmeld

4. januar 2012

Happiness

kitty skriver:

Hvor er det sidste halve år lige blevet af? Jeg synes da blot det er et par døgn siden jeg fødte en dejlig dreng en tordenvejrsnat. Men næh nej

Nu er jeg mor til en rullende, glad dreng, der har charmekort på hånden i stor stil.. Og jeg elsker ham over alt i verden! Jeg der troede jeg aldrig skulle blive mor, er mor til den dejligste lille dreng. Vi har det rigtig godt, og han er nem og smilende..

Til 5 mdrs kontrol var han 68 og vejede 8 kg - jeg nægter at tro det stadig passer

*suk* den kærlighed!

Hvor er han bare skøn! Tillykke med det halve år!

Tænk at tiden går så hurtigt, så er min jo også 6 mdr lige om snart 

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

Maria. skriver:

Han er godt nok lækker!

Tak

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

Lise skriver:

Må indrømme at det er sjældent at jeg sukker over andre folks børn, men ham her, han er sgu da bare for cute!!!  

Ih tak, hvor er du sød! Jeg kan kun sige jeg er meget enig

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

Happiness skriver:

Hvor er han bare skøn! Tillykke med det halve år!

Tænk at tiden går så hurtigt, så er min jo også 6 mdr lige om snart 

Tiden har aldrig gået så stærkt som nu! Jeg vil gerne lige have et par måneder mere hjemme.. Der er 4 mdrs barsel tilbage, så kalder det virkelig liv. puha

Anmeld

4. januar 2012

2babygirls

kitty skriver:

*suk* den kærlighed!

fååååååk, hvor er han da blevet endnu mere lækker !!!!

Anmeld

4. januar 2012

Alexander&Lærke

Meget lækket dreng du har der Tillykke med det halve år, vi runder også her den 23 jan.

Anmeld

4. januar 2012

_-Kathrine-_

Mums han er lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.