Så blev krølfisen 6 mdr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Nessie

Han er da også bare en skøn lille charmer

Kan dog ikke helt forstå at han allerede er blevet et halvt år
Men har nu også svært ved at forstå at min egen er 2 år og 3 mdr., pyyyh, hvor går tiden dog hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Zibi_84

Sikke en lækker dreng Han har vist sin mors øjne? Det er mærkeligt at 6 mdr. kan flyve så hurtigt afsted

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

hvor er han kær

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

Tina&Martin skriver:

fååååååk, hvor er han da blevet endnu mere lækker !!!!

Hihi! Tak! 

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

Mette&Alexander skriver:

Meget lækket dreng du har der Tillykke med det halve år, vi runder også her den 23 jan.

Synes du ikke også det er gået stærkt? Nu kan jeg nlsten gætte ud fra dit profilbillede at det er nummer to- Går det så endnu hurtigere??

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

_-Kathrine-_ skriver:

Mums han er lækker

Ja

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

Nessie skriver:

Han er da også bare en skøn lille charmer

Kan dog ikke helt forstå at han allerede er blevet et halvt år
Men har nu også svært ved at forstå at min egen er 2 år og 3 mdr., pyyyh, hvor går tiden dog hurtigt

Ja, det er helt vildt. Før vi ved af det er det tid til at forsøge med nr 2. Og der er I nu! Hvor er det bare ski*e spændende!! Jeg håber I tager den i første forsøg!!

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

Zibi_84 skriver:

Sikke en lækker dreng Han har vist sin mors øjne? Det er mærkeligt at 6 mdr. kan flyve så hurtigt afsted

Har han? Det er du den første der siger. Men jeg vil gerne være "manden bag", alle siger han ligner sin far

Og tak!

Anmeld

4. januar 2012

otlitrom

mulle85 skriver:

hvor er han kær

Tak!

Anmeld

4. januar 2012

Alexander&Lærke

kitty skriver:

Synes du ikke også det er gået stærkt? Nu kan jeg nlsten gætte ud fra dit profilbillede at det er nummer to- Går det så endnu hurtigere??

Ja det går alt for stærkt, tiden går først for stærkt, når man får børn. Ja der er nr 2 som runder 6 md, og det går ikke mindre stærkt her anden gang. Synets også tiden fløj afsted med den store og fatter heller ikke helt at han skal i skole til næste år puha.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.