bil og glatbane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg staredepå mit kørerkort den 1 august, bestod teori prøven den 21 oktober. (ja, min kørerlærer er en smule langsom!)

men jeg har ikke været ude og kører siden august - september månede. og nu står jeg ogs skal på glatbane her den 14 januar.

og er faktisk en smule nervøs for hvordan sådan noget foregår. og om jeg i det hele taget kan huske hvorn man kører bil . så dem af jer der har taget jer kort hvorn foregik jeres galtbane , ?

knus det meget nervøse.

Hvis du er nervøs for om du har glemt hvordan man kører bil, så bed da din kørelærer om at få en time inden i skal adsted. Du kan jo evt. kører til glatbanen.

Og bare rolig GLÆD DIG TIL GLATBANEN, DET ER MEGA GRINER at få lov til at lade bilen snurre rundt.. Og jo mere du gir den gas og jo mindre forsigtig du er, jo mere for nu ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

ano14316

Okaj tak .. Er nu ogs lidt bekymret , mere fordi jeg er ca 22 uger henne i graviditeten . Og er en smule bange for der kan ske lillepigen noget ..

Jeg vil sige at det skal du ikke være bekymret for, man kører jo ikke særlig hurtigt, selvom det godt kan føles sådan.

Men hvis du er urolig og det kan give dig ro, så kan du jo købe en graviditets sikkerhedsele, så er der i hvertfald ikke ngoet at være bekymret over

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Hvis du er nervøs for om du har glemt hvordan man kører bil, så bed da din kørelærer om at få en time inden i skal adsted. Du kan jo evt. kører til glatbanen.

Og bare rolig GLÆD DIG TIL GLATBANEN, DET ER MEGA GRINER at få lov til at lade bilen snurre rundt.. Og jo mere du gir den gas og jo mindre forsigtig du er, jo mere for nu ud af det.

tak for svar

har lige snakket med min kørelærer, han vil gerne give mig nogle flere kørelektioner men først efter glatbanen, for han skal selv med ud på glatbanen . så der kan han lærer mig lidt siger han.

og ja den der sele må jeg lige undersøge tak for det ,,

Anmeld

4. januar 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Tak for svar . Ja jeg er ogs gravid , ca 22 uger når jeg skal på glatbanen . Jamen problemet er at min kørelærer ikk har tid :/ grundet at han har taget for mange elever ind . 

arh ja det er jo dumt at tage munden for fuld ! (for kørelæreren)

hvis du ikke er sikker på at sætte dig i bilen og kører glatbanen, synes jeg virkelig du skal protesterer for at få en lektion.. hvis man er usikker går det jo ikke just nemmere -..

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

Som lovet til nogen af jer .. Var jeg jo på glatbane idag .. Det var faktisk ikk så slemt . Men det var heller ikk sjovt , vi var mange med så der var mere kø end kørsel men ellers gik det godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.