bil og glatbane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

åhh ved faktisk ikke om der kan ske noget med lille pigen men har du snakket med din kørelære om at du er gravid?

Jbeset ved han godt ,jeg blev det lige efter jeg var startet til det .. Men håber ikk det er så slemt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

lucas<3

Anonym skriver:

Jbeset ved han godt ,jeg blev det lige efter jeg var startet til det .. Men håber ikk det er så slemt  

det gør det ikk , det blive sjovt.

du må lige skrive hvordan det gik

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Giver de andre ret. Glatbane er skide skægt. Min kørelærer tog os endda med på bagsædet og viste os hvordan en bil kan dreje rigtig rundt... Flere gange. Kunne sagtens have brugt mange timer på den legeplads det er derude.

Du har intet at være nervøs for. Bare lyt til din kørelærer og nyd at få lov til at lege med en bil på den måde. Det får du ikke lov til når du først har fået kortet

Hehe .. Jamen tror ogs jeg vil være mere sikker på det , hvis vores kørelærer tog en turoses os på banen . 

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

det gør det ikk , det blive sjovt.

du må lige skrive hvordan det gik

Det skal jeg nok gøre og tal for hjælpen . Og undskyld rodet , min iPhone er desværre ikk så glad for baby.dk 

Anmeld

4. januar 2012

Becks

Anonym skriver:

Synes bare det har tage. Langt tid , fordi man skulle vente på alt har endnu ikk fået tid til kørerprøven , men har sagt jeg skal have den snart da jeg flytter ca 60 kilometwer væk  

Okaj tak , detlyder egentliikkk så slemt . Vi er ogs kun 6 stykker . Kører alle sammen på samme tid , eller er det hver enkel der starter ? 

Sådan føles det  Det er fordi man jo bare gerne vil have kortet

Alle sidder i bilen på samme tid og kører i række, men kun én laver øvelsen af gangen, så siger kørerlæren hvornår den næste i rækken skal kører

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Sådan føles det  Det er fordi man jo bare gerne vil have kortet

Alle sidder i bilen på samme tid og kører i række, men kun én laver øvelsen af gangen, så siger kørerlæren hvornår den næste i rækken skal kører

Okaj tak nu er jeg ikk så nervøs længere  

Anmeld

4. januar 2012

Becks

Anonym skriver:

Okaj tak nu er jeg ikk så nervøs længere  

Så lidt

Held og lykke med det hele

Anmeld

4. januar 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Tak for svar . Ja jeg er ogs gravid , ca 22 uger når jeg skal på glatbanen . Jamen problemet er at min kørelærer ikk har tid :/ grundet at han har taget for mange elever ind . 

hmmm .. har du betalt for hele forløbet ??

jeg ville skifte  kørelærer hvis han ikke tog sig sammen og snart gav dig de køretimer du skal have ... og fortælle ham at det er sådan det er nødt til at være ...

hvis du har betalt må du jo kunne få pengene tilbage for de timer han endnu ikke har givet dig

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmmm .. har du betalt for hele forløbet ??

jeg ville skifte  kørelærer hvis han ikke tog sig sammen og snart gav dig de køretimer du skal have ... og fortælle ham at det er sådan det er nødt til at være ...

hvis du har betalt må du jo kunne få pengene tilbage for de timer han endnu ikke har givet dig

Ja , jeg har betalt alt ..Mangler to gange 45 min køretid , glatbanen , og kørerprøven .. Ogshan ved at jeg skal flytte den 19, så venter spændt og ser hvornår jeg kan komme til kørerprøven .

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Så lidt

Held og lykke med det hele

Tak skal du have  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.